Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی فضلی  در چهارمین همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در مشهد افزود: هرچند مردم و دستگاههای متولی کارهای زیادی برای کاهش معضلات اجتماعی انجام داده اند ولی حرکت منسجمی که هدفگذاری دقیق، اولویت بندی و بهره وری با امکانات موجود داشته باشد در این زمینه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر توجه دولت به توانمندسازی، تقویت، حمایت و توسعه سازمانهای مردم نهاد و استفاده از این ظرفیت برای کاهش معضلات اجتماعی تاکید و بیان کرد: حدود یک سال روی موضوع آسیبهای اجتماعی در وزارت کشور مطالعات و کار دقیق انجام و گزارش جامعی برای رئیس جمهوری ارسال شد.
به گفته وی اولویتهای این حوزه توسط رهبر معظم انقلاب مشخص و اعتیاد و مواد مخدر، حاشیه نشینی، طلاق، ناهنجاریهای اجتماعی و مناطق بحرانی به ترتیب به عنوان اولویتهای حوزه مبارزه با معضلات اجتماعی توسط ایشان مشخص شد.
رحمانی فضلی گفت: در این راستا سازمان اجتماعی در وزارت کشور با هماهنگی دستگاههای مربوطه و سمنها شکل گرفت و قرار شد هر شش ماه یکبار گزارش کار ارائه شود. تاکنون در این چارچوب پنج نشست برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقرزاده پیش از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی که در سالن همایش‌های بانک ملی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تجلی ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی ممکن است و تقویت مدرسه با محوریت معلم امکان‌پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تقویت معلمین ارتباط مستقیم با مدرسه دارد تصریح کرد: جامعه منسجم و قوی در سایه‌سار معلمین باسواد و فهیم شکل می‌گیرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تقویت معلمین صرفاً در شعار محقق نمی‌شود و دولت سیزدهم در راستای توانمندسازی این قشر فرهیخته و زحمت‌کش گام برداشته است.

باقرزاده گفت: معلمان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند و کشور جز با رشد و تقویت جایگاه معلمین به سمت توسعه نمی‌رود.

کد خبر 6097265

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • گنجینه ای از ویتامین ها و مواد معدنی
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد