Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: پروژه‌های نیمه تمام بخش مرکزی پایتخت از جمله ایستگاه‌های خط ۷ مترو، بازسازی ۲ مسجد، ساخت ۸ بازار میوه و تره بار و ساخت پارکینگ طبقاتی تا یک سال آینده افتتاح خواهد شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصراله آبادیان با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام منطقه از جمله ایستگاه‌های خط ۷ مترو، بازسازی مسجد امام محمد باقر (ع)، بازسازی مسجد المهدی و ساخت پارکینگ در خیابان آژیده، ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌ها تا یک سال آینده به بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با توجه به اهمیت خط ۷ مترو برای استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی و اهمیت آن درارتقای کیفیت زندگی مردم، گفت: در خصوص خط ۷ مترو هیچ ایستگاهی در منطقه ۱۱ افتتاح نشده که با توجه به پیشرفت فیزیکی، ۴ ایستگاه در این منطقه به بهره برداری خواهد رسید و لازم است برخی اقدامات در سطح زمین از جمله تمکک املاک معارض توسط منطقه انجام شود.
آبادیان با بیان این که تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان برای خطوط متروی منطقه ۱۱ کار انجام شده است؛ خاطر نشان کرد: بیشترین ایستگاه‌های تبادلی خط ۷ مترو در منطقه ۱۱ قرار گرفته و اتصال خط ۳ و ۷، خط ۲ و ۷، خط ۴ و ۷ نقش ویژه‌ای در جابه جایی‌های شهروندان دارد که می‌تواند در هر ایستگاه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر افزایش حجم مسافر داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا الهیاری، شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تأیید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6094172

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز