Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@18:50:54 GMT

مراکز خدمات‌رسانی اسنپ به چهارده شهر رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۸۸۸۶

مراکز خدمات‌رسانی اسنپ به چهارده شهر رسید

به گزارش ایلنا، سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ دو شهر دیگر را به مراکز خدمات‌رسانی خود اضافه کرد. این سامانه خبر از راه‌اندازی سرویس اسنپ در شهرهای قزوین و بندرعباس داده است. به این ترتیب اسنپ اکنون در چهارده شهر ایران فعالیت می‌کند. نکته مهمی که در مورد گسترش خدمات‌رسانی اسنپ وجود دارد این است که این سامانه در کنار رشد کمی فعالیت خود به اعتلای کیفیت خدماتش نیز توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو اسنپ تنها سامانه هوشمند حمل‌ونقل در ایران است که از قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن رونمایی کرده است. این قابلیت اکنون در فاز آزمایشی خود در شهر مشهد فعال شده است و به زودی در سایر شهرهای تحت پوشش اسنپ فعال خواهد شد.

 

در اپلیکیشن اسنپ می‌توان هزینه سفر را پیش از درخواست خودرو مشاهده کرد و با هم‌راهان و خودروهای برگزیده این سامانه سفری آسان و ایمن را تجربه کرد. کاربرانی که اسنپ را به دیگران معرفی کنند بعد از انجام اولین سفر فرد معرفی‌شده می‌توانند یک سفر رایگان (تا سقف ۱۵هزار تومان) با اسنپ داشته باشند. همچنین فردی که معرفی شده است اولین سفر خود را با تخفیف (تا سقف ۸هزار تومان) انجام خواهد داد.

 

اسنپ برای سفر اول ساکنان دو شهر قزوین و بندرعباس هدیه‌ای ویژه در نظر گرفته است. کاربران اسنپ در این دو شهر می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف QB-Salamرایگان سفر کنند.

 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «راهنمای اسنپ برای قزوین و بندرعباس» مراجعه کنید.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان