Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@18:03:42 GMT

پیکه: امیدوارم در فینال CL با پپ روبرو شوم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۹۱۸۶

پیکه: امیدوارم در فینال CL با پپ روبرو شوم

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا ابراز امیدواری کرد که در فینال چمپیونزلیگ با گواردیولا و سیتی روبرو شوند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکه 4 فصل با گواردیولا در بارسلونا همکاری داشت و دوران بسیار موفقی برای آبی اناری ها سپری شد. حال پیکه به تمجید از گواردیولا پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در فینال چمپیونزلیگ با تیم او روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مدافع اسپانیایی گفت:" من به پپ اطمینان زیادی دارم و فصل گذشته فکر می‌کردم او تمام جام ها را کسب کند زیرا از پتانسیل سیتی آگاه بودم. ولی این اتفاق رخ نداد و او به زمان نیاز داشت تا به انگلیس عادت کند. حالا می‌توان دید که بازیکنان، آنچه پپ می‌خواهند را عملی می‌کنند. آنها فوتبالی استثنایی به نمایش می‌گذارند، آنها مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر هستند. امیدوارم در جام حذفی هم موفق باشند و در فینال چمپیونزلیگ نیز با آنها روبرو شویم."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند

نماینده فرانسه، بازی امشب را در حالی آغاز می‌کند که برای صعود به دور بعد، به جبران شکست قبلی نیاز دارد. 

پاری سن ژرمن با وجود شکست هفته گذشته در خاک آلمان مقابل دورتموند، همچنان امیدوار به حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۴-۲۰۲۳ است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار برگشت که سه شنبه شب برگزار خواهد شد، مأموریت دارند تا شکست ۱-۰ در تقابل قبلی را جبران کنند. ژینولا که سابقه بازی برای PSG را در کارنامه دارد، مطمئن است که آن‌ها توانایی لازم برای رقم زدن کامبکی دیگر را دارند. 

آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند. حالا باید دید که بازیکنان، چگونه دست به دست هم می‌دهند تا شب موفقیت‌آمیزی را رقم بزنند و موجبات شادی باشگاه و فوتبال فرانسه را فراهم بیاورند. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا؛ دبل اولادقباد و طیبی در چمپیونزلیگ
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد