Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@08:31:39 GMT

نشست شورای فرهنگ عمومی در یاسوج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۰۰۰۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 آذرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی گفت: دشمنان با استفاده از جنگ نرم سبک زندگی اسلامی و بنیان خانواده را هدف قرار داده‌اند.
وی افزود: ۲۲۰ شبکه فارسی زبان در دنیا فعالیت دارند که تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی را هدفگذاری کرده‌اند، از این تعداد شبکه ۱۲ شبکه در حوزه کودک و نوجوان فعالند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان اقداماتی انجام شده است که توسعه و استمرار آن ضرورت دارد، اضافه کرد: دشمنان در حال تلاش برای تزریق باورهای مخرب به جامعه ما هستند و این مسئله این مهم را می‌رساند که با تکیه بر بیانات و دستو العمل‌های مقام معظم رهبری در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی گام برداریم.
همچنین، نهستن مقدم، شهردار یاسوج نیز ابراز کرد: سبک زندگی جدای از قانون تجارت جهانی نیست و در سبک زندگی همه چیز به اصل رقابت و مزیت کسب و کار منتهی می‌شود و اتصال دانشگاه به این موضوع و استفاده از ظرفیت آن برای دستیابی به اهداف ضروری است.
وی یادآور شد: در راستای تحقق اهداف، باید تعامل بین دانشگاه و حوزه به نحوی باشد که خروجی لازم را داشته باشد.
همچنین، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج نیز افزود: اگر ما مسلمانان و کسانی که مدعی اصلاح جامعه هستند از خود شروع کنیم و اگر نکته‌های به کار رفته در قرآن را به کار بگیریم و دستورات قران را در زندگی خود پیاده کنیم، به اهداف خود خواهیم رسید.
وی با اشاره به نقش خانواده در تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: مسئله خانواده بسیار مهم است و باید روی آن کار شود که خانواده اول پدر و مادر و خانواده دوم آموزش و پرورش است.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: اگر فرزندی در چارچوب تبلیغ صحیح خانواده و احکام الهی بزرگ شود از انحرافات جلوگیری می‌شود.
بنابر این گزارش، فتاح محمدی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر تحقق سبک زندگی اسلامی است و هدفگذاری‌های مختلفی در این حوزه انجام شده است.
وی بر تبیین و تحقق سبک زندگی اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر در هر شهرستان متناسب با ویژگی‌های آن شهرستان نام گذاری‌هایی انجام شود، می‌توان از آن ظرفیت برای ترویج برنامه‌های سبک زندگی اسلامی استفاده کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم

مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در یاسوج و دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم دسته‌روی عزاداری در مرکز استان و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد با حضور خیل عظیم محبان اهل بیت عصمت و طهارت برپا شد.

مراسم دسته‌روی عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در شهر یاسوج از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت خیابان طالقانی، میدان هفت تیر، میدان شهـدای نیروی انتظامی و برگشت بـه سمت مسجد صاحب‌الزمان (عج) انجام شد.

بقعه متبرکه امامزادگان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با 25 شوال و سالروز شهادت صاحب مکتب جعفری سوگوار ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت هستند و یکپارچه سیاه پوش شده‌اند.

دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت در روز شهادت شیخ‌الائمه، امام جعفر صادق علیه السلام در حسینیه‌ها و تکایای شهرهای مختلف استان برای آن امام بزرگوار، مرثیه‌سرایی کردند و اشک ماتم ریختند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم