Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر هاشمی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه ساخت سه بیمارستان با کره جنوبی با بیان این که کره جنوبی یکی از کشورهایی است که در دو دهه گذشته پیشرفت های خوبی داشته است، افزود: معتقدم با توجه به فرصتهای پیش رو، باید از تجربیات بخش دولتی و خصوصی استفاده کنیم بویژه که شرکت های خصوصی و بانک ها علاقمند به سرمایه گذاری در کشور ایران هستند و ما نیز علاقمندیم که در حوزه سلامت با توسعه خدمات، احترام بیشتری به مردم گذاشته و خدمات بهتری را در اختیارشان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت 3 بیمارستان در ایران با کره جنوبی افزود: صنعت بیمه بسیار حائز اهمیت است و من در دولت یازدهم خیلی دراین خصوص صحبت کردم و معتقدم اگر بیمه درست شود سلامت اعم از بهداشت و درمان هم درست خواهد شد. ولی باید از همان راهکارهایی که در تجربه های علمی و بین المللی ثابت شده است، استفاده کنیم و به آنچه که لازم است، بها بدهیم.

دکتر هاشمی در ادامه نظم و انضباط سیستم سلامت کره جنوبی را که به بهره وری بیشتر و به صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند، مورد اشاره قرار داد و گفت: این حوزه می تواند برای ما الگو باشد و امیدوارم که هم بخش دولتی و خصوصی حداکثر استفاده را از این همکاریها ببرند .

وزیر بهداشت در پایان یادآور شد: در مذاکراتی که با وزیر کره جنوبی داشتم تاکید کردم که هر دو وزارتخانه باید در جهت منافع مشترک تلاش کنند و طبیعی است که هردو طرف باید صاحب امتیاز باشند و امیدوارم آنچه را که امروز امضا کردیم فقط روی کاغذ نماند.

701

کره جنوبی بیمه بیمارستان وزیر بهداشت دکتر هاشمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف

 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کار‌هایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»