Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت شهدای مدافع حرم مهدی قره‌محمدی و عبدالکریم پرهیزگار و شهید امنیت پایدار غرب کشور سیدمهدی میرعباسی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سردار محمد پاکپور به مناسبت شهادت شهدای مدافع حرم مهدی قره‌محمدی و عبدالکریم پرهیزگار و شهید امنیت پایدار غرب کشور سیدمهدی میرعباسی پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: بار دیگر دریادلان سبزپوش، پرورش یافته در مکتب سرخ شهادت، در کسوت پاسداری از شجره طیبه انقلاب اسلامی در مسیر دفاع از اسلام و قرآن و حریم اهل بیت در سنگر نیروی زمینی سپاه خالصانه در برابر ظلم و جهل جبهه کفر و استکبار ایستادند و در این راه همچون سرور و مولای خویش عاشقانه ردای زیبای شهادت را بر تن نموده و عزت ابدی را شامل خود کردند و نماد صلابت و شکوه پاسداری ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی شدند.

این پیام می‌افزاید: در روزهایی که رژیم تروریست و کودک‌کش صهیونیستی با حمایت ازناب منطقه‌ای و اربابان فرامنطقه‌ای خود، آتش خشم ملت‌های مسلمان در سراسر جهان را برافروخته و فتنه‌ای نو را رقم زده است، فرزندان رشید و برومند مقاومت تحت فرماندهی و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای با غیرت و مردانگی و ایثار و جانفشانی‌های خویش، اضمحلال شجره خبیثه و ملعونه وهابیت و داعش را تسریع نموده و نشان دادند که لحظه‌ای از کید دشمنان قسم خورده اسلام غفلت نخواهند کرد.

پاکپور تاکید کرد: اینجانب به نمایندگی از تمام رزمندگان جان بر کف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهادت پاسداران یگان‌های رزم و مهندسی رزمی این نیرو، شهیدان مدافع حریم اهل بیت مهدی قره‌محمدی و عبدالکریم پرهیزگار و شهید امنیت پایدار غرب کشور سیدمهدی میرعباسی را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، مردم ولایتمدار استان مازندران، فارس و مرکزی و بویژه خانواده‌های معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، ثبات قدم،‌ توفیقات روز افزودن و پیروزی نهایی تمامی رزمندگان اسلام را از پیشگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت