Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار، امام جمعه چرام امروز، 25 آذرماه در دوره آموزشی«تکنیک‌های تبلیغ با بهره‌گیری از فناوری نوین» در این شهرستان با اشاره به استفاده دشمنان از فضای رسانه در جهت القا باورهای غلط و نادرست و همچنین گسترش هجمه‌ها علیه مذهب شیعه، اظهار داشت: دشمنان از همان اوایل از جمله صدر اسلام تا الان با استفاده از افکار عمومی، فضا و رسانه به مقتضیات زمان علیه شیعه اقدام کردند و در مواردی موفق هم شدند اگرچه در کوتاه مدت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز هم دشمنان قسم خورده، در جهت تضعیف نظام دینی هم قسم شده و با استفاده از همه امکانات مادی و معنوی و بهره مندی از فضای رسانه‌های ارتباط جمعی و ابزار روز جنگ تمام عیاری را آغاز کرده است.
امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: متولیان امر فرهنگی و کارگزاران این عرصه افسران جنگ نرم و در خط مقدم این مبارزه هستند و برای موفقیت در شکست دشمنان باید خود را به علم و فناوری روز ارتباط رسانه‌ای بخصوص در فضای مجازی تجهیز کنند.
امام جمعه چرام تصریح کرد: مذهب شیعه به لحاظ جامعیت هم جذابیت، جذب فطرت بشری را دارد و هم دارای منابع محکم و معقول منطبق با منطق است، لذا کافی است با بیان شیوا و بلیغ، و با استفاده از ذوق هنری و ابتکار زیبایی‌های مذهب را به دنیا ارائه دهیم، تا شاهد گرایش روز افزون مردم به مذهب شیعه باشیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم