Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:05:47 GMT

صدور قبض در شرکت گاز خراسان شمالی آنی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۱۴۴۶

صدور قبض در شرکت گاز خراسان شمالی آنی می شود

بحنورد-ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح قرائت و صدور آنی قبوض گاز بها در استان گفت: صدور قبض در این استان آنی می شود.

حسن رضا میربلوکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح به منظور تحقق حقوق شهروندی و افزایش سطح کیفیت خدمات اجرایی می شود این طرح در این مرحله در شهرستان بجنورد اجرایی و قرائت و صدور آنی قبوض در مناطقی از این شهرستان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این فرایند، مامور کنتور خوان شرکت با مراجعه به درب منزل پس از قرائت کنتور اطلاعات را در سیستم همراه خود ثبت کرده و پس از اتصال همزمان با سرور اصلی و پردازش اطلاعات، قبض گاز صادر شده را در محل بوسیله چاپگر همراه خود چاپ و تحویل مشترک می کند.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار در استان انجام می شود و به صورت آزمایشی در مناطقی از شهرستان بجنورد از اول دی ماه 12 هزار و 281 مشترک گاز را زیر پوشش قرار می دهد.
ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرهای استان خراسان شمالی 100 درصد است.
خراسان شمالی حدود 864 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی