Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر ترکیه اعلام کرد، سطح نمایندگی هیچ کشوری در فلسطین به اندازه ترکیه نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنعالی ییلدیریم، نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: هیچ کس نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن ترکیه در این منطقه طرحی اجرا کند. هیچکس نمی‌تواند در این منطقه براساس نیات خود بدون مشورت عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تاکنون در همه صحنه‌های بین‌المللی از قدس و فلسطین حمایت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سفیر ما در کنسولگری ترکیه در قدس درواقع سفیر ترکیه نزد دولت فلسطین است.

نخست وزیر ترکیه افزود: تاکنون هیچ کشوری مثل ترکیه در سطح سفیر، نمایندگی در قدس دایر نکرده است. اسرائیل می‌تواند این مساله را قبول کند یا نه اما تصمیم ما قابل بازگشت نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم

انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی، روز سه‌شنبه از کشور‌های عربی و مسلمان خواست در برقراری عدالت برای مردم فلسطین «ثابت و استوار» باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، انور با تاکید بر لزوم محاکمه اسرائیل به دلیل «همه جنایات مرتکب شده علیه فلسطین»، گفت: «همه طرف‌ها باید نسبت به تهاجم غیرقانونی اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین که عامل اصلی این درگیری طولانی‌مدت است، اعتراض کنند.»

بیانیه انور پس از دیدار وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض صادر شد.

پیش از این، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی تاکید کرد که ریاض مخالف آوارگی مردم غزه است. محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

با گذشت بیش از شش ماه از حمله اسرائیل به نوار غزه، بخش‌های وسیعی از غزه به ویرانه‌ای تبدیل شده بود و ۸۵ درصد از جمعیت غزه در بحبوحه محاصره فلج کننده مواد غذایی، آب سالم و دارو مجبور به آواره شدن داخلی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد