Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، رقابتهای جودوی مسترز روسیه با حضور ۲۱۴ جودوکار از ۴۱ کشور در شهر سنت پترزبورگ کشور روسیه از امروز آغاز شده است.
امروز شنبه ۲۵ آذر ماه و در نخستین روز این رقابت‌ها محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای 73 کیلوگرم، در دور نخست به مصاف «آرتور مارگلدیون» از کانادا و دارنده عنوان یازدهم رنکینگ جهانی رفت و در نخستین مبارزه شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فردا یکشنبه ۲۶ آذرماه در روز دوم این مسابقات سعید ملایی نفر دوم رنکنیگ جهانی، در مبارزه نخست «دومنیک ریسل» از آلمان را پیش رو دارد و در صورت برتری در دور دوم به مصاف برنده مبارزه گرجستان و برزیل می رود.
در رقابت های مسترز روسیه، ۱۶ جودوکار برتر رنکینگ جهانی به روی تاتامی رفته اند.
انتهای پیام

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های تنیس روی میز اسمش عربستان و در روز سوم این مسابقات، امروز پنجشنبه نوشاد عالمیانبا رنکینگ ٦٨ دنیا به مصاف «آندریاس لونکو» از تریش که رده ۸۸ جهان را دارد، رفت و موفق به شکست ۳ بر صفر او شد.

۱۲ بر ۱۰، ۱۱ بر ۳ و ۱۱ بر ۲ نتایجی بود که در سه گیم این دیدار رقم خورد.

این دومین دیدار نوشاد عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان بود، عالمیان با برتری در آن به مرحله سوم مقدماتی راه یافت. او برایراه یابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار «محمد البیالی» دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و «متئو موتی» با رده بندی ۱۴۷جهان روبرو شود.

رقابتهای گرند اسمش عربستان تا ۲۲ اردیبهشت در ریاض پیگیری می شود. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بودکه با شکست در اولین دیدار حذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6095253

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!