Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقف خانه ها ترک خورده و در برخی ساختمان ها دیوار و پنجره ها فروریخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سال هاست خانه های محله محروم اسدآبادی  بر روی گسل فقر و بیکاری بنا شده است هرچند نهادهای مردمی بارها از بروز زلزله ها و پس لرزه های شدید اجتماعی،فرهنگی در این محل خبر داده بودند اما کوچکترین تدبیری از سوی مسئولین اتخاذ نشد تا اینکه زلزله اعتیاد جان بیش از ۵۰ درصد مردم این محل را گرفت و ما بقی مردم این محل روزانه، در معرض پس لرزه های آن به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با شروع فعالیت گسل فقر و بیکاری در کوچه های نیایش محله اسدآبادی آن‌چه مردم محل را مورد آسیب های اجتماعی قرار داده است زلزله اعتیاد و پس لرزه های بعد از آن است.

 

برخی از جوانان برای شناسایی و کمک رسانی به قربانیان کوچه های نیایش محله محروم اسدآبادی حضور یافته اند؛ سقف خانه ها ترک خورده و در برخی ساختمان ها دیوار و پنجره ها فروریخته است.

 

 

کودکان از شدت سرمای هوا ونداشتن وسایل گرمایشی مناسب به شدت بیمار شده اند؛اینجا با تمام شدن داروها، مردم هزینه تهیه داروها را ندارند و بیماران خاص در وضعیت جسمانی نامناسبی روزگار می گذرانند.

 

 

در اکثر خرابه ها برق،گاز و آب قطع است و مردم زیر آوار قبض های میلیونی برق و آب و گاز گرفتار شده اند.

 

 

نهادهای مردمی و بسیجیان از مدت ها پیش به طور خودجوش با خرید و ارسال وسایل گرمایشی موردنیاز مردم محل و هم چنین تهیه بسته ها و سبدهای غذایی و بهداشتی کمک رسانی به منطقه زلزله زده را آغاز کرده اند اما با نداشتن شغل و بیکاری مردان و زنان محله ،این نوع کمک رسانی ها حکایت ماهی دادن است درصورتی که نیاز آن ها یاد گرفتن ماهی گیری است.

 

 

هرچند همه اقدامات انجام شده کمک های خودجوش بسیج مردمی بوده است اما مردم محل از مسئولان و شورای شهر،استاندار ونمایندگان می خواهند تا آمار کشته ها و مجروحین بیش تر نشده هرچه سریعتر در کوچه های نیایش حضور یابند.

 


انتهای پیام/