Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- مدیر مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی گفت: اتحاد اعتاب مقدس دست آوردهای تربیتی زیارت را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام محمد علی موحدی محصل ظهر شنبه در حاشیه نشست نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه کشور که به میزبانی مرکز امور بین الملل آستان قدس رضوی برگزار شد  اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در پنجمین جلسه نمایندگان اعتاب چارچوب فعالیت های کمیته نمایندگان در رابطه با دوره بعدی اجلاس اعتاب جهان اسلام مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره محورهای اجلاس سوم اعتاب متبرک شامل هم‌افزایی، تبادل تجارب و اقدامات مشترک میان آستان‌های مقدس مصوب شد تا کارگروه‌های مختلفی تحت عناوین مندرج در دستور کلی تشکیل شده و وظایف و دستور کار آنها در کمیته نمایندگان طراحی شود.

مدیر مرکز امور بین‌الملل آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین کمیته‌های نمایندگان موظف شدند تا گزارشی از نتایج نشست کارگروه‌های تشکیل شده در جلسات بعدی ارائه دهند و پس از بحث و بررسی، دستور کار طرح‌ها و برنامه‌ها آماده شده و پس از تصویب ابلاغ شود.

وی در خصوص ضرورت و اهمیت اتحاد میان آستان‌های مقدرس و بقاع متبرک عنوان کرد: باتوجه به اینکه اهداف، کارکردها و عملکردهای همه آستان‌های مقدس مشترک است، چنانکه همگی در کنار یکدیگر قرار بگیرند، درصد بازدهی فعالیت‌های آن‌ها افزایش یافته و نتیجه این مشارکت و حاصل این اتحاد قطعا تسهیل امر زیارت برای زائران خواهد بود.

موحدی محصل اظهار کرد: همچنین با این هم‌افزایی، ارائه خدمات بهتر، عمیق‌تر، دقیق‌تر و وسیع‌تر صورت می‌گیرد، به عنوان مثال اگر زائر امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی در جریان برنامه مشارکتی میان این مجموعه‌ها قرار بگیرد، در عبور از هر مسیری نتایج خوبی حاصل خواهد کرد، چراکه حاصل این اتحاد، افزایش دست آوردهای معنوی و تربیتی زیارت خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است


به گزارش تابناک، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است؛ حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است