Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، “سارا داستان” مشعل‌دار المپیک زمستانی که خودش به بیماری ام‌اس مبتلا است، با نماد و نشان انجمن ام‌اس ایران به سمت محل برگزاری مسابقات زمستانی المپیک حرکت کرد.

گفتنی است که این دوره از مسابقات المپیک زمستانی در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه

باوجودی که به نظر می‌رسید صربستانی‌ها بعد از ناکامی ویکتور نِمِس در گزینشی اروپایی، این بار به علی ارسلان اعتماد کنند، اما نامی از کشتی‌گیر ایرانی تیم ملی صربستان در جمع کشتی‌گیران ثبت‌نامی گزینشی آخر نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی جهانی با کشتی فرنگی از 20 اردیبهشت ماه در استانبول استارت می‌خورد. کشتی‌گیرانی که از دو مسابقه قبلی در مسابقات جهانی صربستان و گزینشی‌های قاره‌ای موفق به کسب سهمیه نشدند، برای آخرین بار شانس خود را برای کسب جواز ورود به المپیک در ترکیه امتحان خواهند کرد.

صربستانی‌ها که در گزینشی اروپایی ویکتور نِمِس را به باکو فرستادند، ترجیح دادند این بار هم کشتی‌گیری که در این وزن صاحب سابقه و تجربه است را به گزینشی آخر بفرستند و باز هم فرصتی به ارسلان دارنده دو نشان طلا و برنز وزن غیرالمپیکی 72 کیلوگرم که در مسابقات قهرمانی اروپا در وزن جدید مدالی نگرفت، داده نشد؛ اما ابراهیم قانم فرانسوی رقیب وزن 72 کیلوگرم ارسلان بار دیگر در ترکیب تیمش قرار گرفته و به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

 

همچنین ادموند نازاریان پسر نازاریانِ بزرگ و عنوان‌دار هم که هنوز سهمیه المپیک را برای بلغارها نگرفته، امیدوار است در وزن سنگین و پرمدعی 60 کیلوگرم در ترکیه سهمیه بگیرد.

گئورگ غریبیان ارمنی، زادیک لالی‌یف روس، مراد ممدوف آذربایجانی، گئورگی تیبیلوف صربستانی و جمال والی‌زاده کشتی‌گیر ایرانی که با اسم UWW در مسابقات شرکت می‌کند در 60 کیلو، ایستوان وانچزا از مجارستان، مورات فیرات یا سلجوق کان از ترکیه در 67 کیلو، آدلت تیولی‌بایف روس، لوری لومادزه گرجستانی، زولتان لوای از مجارستان و کمال بی از آمریکا در 77 کیلو، رفیق حسین‌اف آذربایجانی و تورپال بیسلطانوف دانمارکی در 87 کیلو، متهان باشار از ترکیه و میهایل کاجایا صربستانی در 97 کیلو و دیوید آواساپیان ارمنستانی، لاکوبی کاجایا گرجستانی و اسکار مارویک نروژی در 130 کیلوگرم نیز از دیگر مدعیان شاخص حاضر در مسابقات گزینشی جهانی هستند.

در این رقابت‌ها دو کشتی‌گیر راه یافته به فینال و همچنین نفر سوم حقیقی صاحب سهمیه المپیک خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد