Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@02:56:20 GMT

شاخص بورس از 94 هزار واحد گذشت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۳۹۰۷

شاخص کل بورس با افزایش 1322 واحدی نسبت به روز چهارشنبه، به رقم 94 هزار و 606 واحد رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
­امروز همه هفت شاخص بورس صعودي بودند. شاخص كل هزار و 322 واحد رشد كرد. شاخص هاي بازار اول و دوم نيز به ترتيب 892 واحد و 3 هزار و 69 واحد صعودي شدند.همچنين امروز سرمايه گذاران بورسي بيش از يك ميليارد و 203 ميليون برگه سهم و حق تقدم و ساير دارايي هاي مالي را دست به دست كردند كه ارزش اين مبادلات بالغ بر 2 هزار و 733 ميليارد ريال بود و در 73 هزار و 20 نوبت معاملاتي انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز گروه هاي فلزات اساسي، چند رشته اي و كانه فلزي با بيشترين حجم و ارزش معاملات در صدر برترين گروه هاي صنعتي قرار گرفتند.
صدرنشيني بازار نيز با بيشترين رشد قيمت متعلق به نمادهاي سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي، توسعه معادن روي ايران، لوله و ماشين سازي ايران، سرمايه گذاري غدير، ذغال سنگ نگين طبس، ملي صنايع مس ايران و تاپيكو بود.
در مقابل نمادهاي سيمان دشتستان، بيمه دانا، سيمان بهبهان، محورسازان ايران خودرو، كاشي پارس و توسعه صنايع بهشهر با بيشترين كاهش قيمت در انتهاي جدول معاملات قرار گرفتند.
سرمايه گذران بورسي امروز براي خريد سهام گل گهر، ملي مس، اوراق مشاركت شهرداري سبزوار، كارتن ايران، واحدهاي صندوق امين يكم و حق تقدم ملي مس بيشترين تقاضا و طولاني ترين صف هاي خريد را ثبت كردند.
در مقابل سهام سيمان اصفهان، پارس دارو، اوراق صكوك سايپا، اوراق مشاركت شهرداري تهران، اوراق مشاركت شهرداري مشهد و اوراق مشاركت شهرداري شيراز با بيشترين عرضه ها و سنگين ترين صف هاي فروش به كار خود پايان دادند.
در پايان معاملات امروز فولاد مباركه با معامله بيش از 124 ميليون حجمي به ارزش 351 ميليارد ريال بيشترين حجم و ارزش معاملات را ثبت كرد. 

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز