Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - رییس اداره هواشناسی جزیره کیش اعلام کرد: سامانه ناپایدار جوی تا دوشنبه در منطقه مستقر است و تاکنون 63 میلیمتر باران باریده است.

محمود بهرامی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد این سامانه باران زا تا روز دوشنبه به فعالیت خود در منطقه ادامه می دهد و آسمان جزیره تا روز دوشنبه آینده نیمه ابری تا تمام ابری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این سامانه ناپایدار که از روز سه شنبه هفته گذشته در مناطق شمالی ، شرقی و مرکزی استان هرمزگان مستقر شده ، همراه با وزش باد، رگبار و رعد برق است.
وی گفت: دریا در این مدت مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود که شناورهای سبک بویژه در محدوده جزیره دریانوردی نکنند.
بهرامی با بیان اینکه تمرکز این سامانه بارشی بر روی جزایر و دریا خواهد بود تاکید کرد: همچنین در این مدت آبگرفتگی معابر ، افزایش باد ، رعد و برق و بارشهای شدید پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: کمینه دمای جزیره کیش در 24 ساعت گذشته 14 و بییشنه دما این جزیره مرجانی 20 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز بین 70 تا 100 درصد در نوسان بود.
بارشه های امروز جزیره کیش که به صورت رگبار توامان بود موجب آبگرفتگی معابر کیش شد و تردد عابران و وسایط نقلیه را با کندی مواجه کرد.
به گزارش ایرنا عوامل خدمات شهری جزیره از نیمه شب گذشته با امکانات و تجهیزات مربوطه همچنان در حال بازگشایی معابر و تخلیه آب در معابر هستند.
جزیره کیش با 91.5کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.
6993/ تنظیم و انتشار: اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیسی: دختر یعنی رحمت الهی
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • آبگرفتگی شدید معابر تبریز بعداز بارش شدید باران
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز