Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-پای رسوایی اخلاقی این روزها در امریکا به بزرگترین دادگاه حوزه استیناف نیز رسید. به این ترتیب که با طرح اتهام جدید 9 زن آمریکایی علیه «الکس کوزینسکی»، قاضی 67 ساله ارشد دادگاه استیناف حوزه نهم به رفتارهای غیراخلاقی متهم شد.

این اتهامات جدید به دهه ها قبل در جلسات ملاقات این قاضی ارشد آمریکایی با قربانیان خود در مناسبت های مختلف باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتهام های وارده به این قاضی 67 ساله آمریکایی در کالیفرنیا، سخنان بی شرمانه وی و مواردی از دست درازی او به زنان را در بر می گیرد.

«کریستین میلر» قاضی دعاوی بازنشسته دادگاه فدرال آمریکا گفت که کوزینسکی در سال 1986 به وی پیشنهاد رابطه جنسی داد که با مخالفت او همراه شد.

این در حالی است که قاضی ارشد دادگاه استیناف حوزه نهم آمریکا اکثر اتهام های وارده به خود را غیرواقعی عنوان کرده است.

گفتنی است کوزینسکی که به برخورداری از عقاید غیرمحترمانه معروف است، از سال 2007 تا 2014 قاضی ارشد دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده بود. این دادگاه، بزرگترین دادگاه حوزه استیناف آمریکا است.

وی که همچنان در این دادگاه مشغول قضاوت است، اعلام کرد که در طول 35 سال حرفه کاری اش به عنوان قاضی، بیش از 500 کارمند داشته است.  روزنامه لس آنجلس تایمز در سال 2008 گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه این قاضی آمریکایی به فهرستی از ایمیل هایی دسترسی داشته که از آن برای انتشار مطالب مستهجن استفاده کرده است. در این گزراش امده است که قضات دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده در سانفرانسیسکو با صدور احکامی از اجرای دو فرمان مهاجرتی ترامپ علیه تعدادی از کشورهای مسلمان خودداری کردند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان

دریافت 28 MB کد خبر 6097861

دیگر خبرها

  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد