Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@04:57:52 GMT

نجات ۵ کویر نورد از مرگ در کویر لوت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۸۷۲۴

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از نجات پنج کویرنورد که با خودرو در کویر این شهرستان گرفتار شده بودند توسط ماموران پاسگاه عملیاتی نیگنان خبر داد.به گزارش بلاغ، سرهنگ فولادی،فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت:با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گرفتار شدن پنج گردشگر با دو دستگاه خودرو در رمل و درخواست امداد رسانی، یک تیم از ماموران پاسگاه عملیاتی نیگنان به کویر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:با توجه به این که موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در کویر در دست نبود تمامی مسیرهای فرعی محدوده اعلامی بررسی شد که نهایتا بعد از حدود سه ساعت جستجو، کویر نوردان در محدوده "حوض علی جمال" در سه کیلومتری یکی از مسیرهای فرعی خاکی مشاهده شدند و با تلاش ماموران خودروها از رمل خارج و با توجه به صعب العبور بودن قسمتی از مسیر، با کمک یک دستگاه خودرو کمک دار محلی خودروها به مسیر جاده هدایت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه افزود: این گردشگران که غیر بومی بودند به دلیل وسعت منطقه و عدم همراهی راهنمای محلی راه خود را گم و گرفتار رمل‌های بیابان شده بودند.

سرهنگ فولادی ضمن توصیه به گردشگران جهت بازدید از کویر بشرویه گفت:به دلیل گستردگی کویر بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر خودداری کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی اعلام eoc چهارمحال و بختیاری خبری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر گرفتار در پل روستای زرمیتان شهرستان اردل در گل و سیلاب در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: نیروهای امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6096816

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا