Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: افتتاحیه طرح آموزشی نیک «شیوه دعوت کودکان به نماز» ویژه مربیان مهدهای کودک در شهرستان مشگین شهر امروز ۲۵ آذرماه برگزار شد.

الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: افتتاحیه طرح آموزشی نیک «شیوه دعوت کودکان به نماز» ویژه مربیان مهدهای کودک از امروز 25 آذرماه در شهرستان مشگین شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این دوره در شهرستان مشگین شهر به صورت 2 روزه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: طبق تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی استان و ستاد اقامه نماز این دوره در سال جاری در شهرستان های مشگین شهر و اردبیل طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

عبدی با بیان این مطلب که هر کدام از این دوره های آموزشی 16 ساعته خواهد بود، عنوان کرد: حجت الاسلام خوی از مرکز تخصصی نماز قم و استاد داود زاده از اساتید دانشگاهی اردبیل به عنوان اساتید این دوره در شهرستان مشگین شهر و اردبیل حضور خواهند داشت.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با یادآوری این مطلب که در شهرستان مشگین شهر بیش از 70 نفر و در شهرستان اردبیل 120 نفر حضور خواهند داشت، افزود: این دوره با هدف آموزشی شیوه های نوین انتقال مفاهیم نماز به کودکان است که با حضور مربیان مهدهای کودک که به صورت دوره ای برگزار می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر