Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

چلسی موفق شد در خانه خود با تک گل زیبای مارکوس آلونسو ساوتهمپتون را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های چلسی و ساوتهمپتون در بازی های لیگ برتر انگلیس ۲۵ آذر ۹۶ که این بازی با برتری ۱-۰ چلسی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلسی موفق شد با تک گل دیدنی مارکوس آلونسو در لحظات پایانی نیمه اول ساوتهمپتون را مغلوب کند و با تفاضل گل کمتر پایین تر از یونایتد در رتبه سوم جدول بماند.
در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین خط توسط چلسی در دقیقه ۱۴ ایجاد شد که ضربه ویلیان بعد از یک و دو با آلونسو با فاصله راهی بیرون شد. در دقیقه ۲۵ و روی پاس به عقب هازارد، باکایوکو از پشت محوطه دروازه ساوتهمپتون را تهدید کرد اما ضربه محکم او با عکس العمل دیدنی فورستر همراه بود.

دقایقی بعد فورستر باز هم دروازه تیمش را نجات داد و با عکس العملی دیدنی برابر ضربه آلونسو اجازه نداد آبی های لندن به گل برسند. در دقیقه ۴۳ چلسی بهترین بخت را برای زدن گل اول ایجاد کرد اما ضربه دیدنی پدرو با بدشانسی این تیم به دیرک دروازه ساوتهمپتون برخورد کرد.

اما در اوقات اضافه نیمه اول مارکوس آلونسو موفق شد با نواختن یک ضربه ایستگاهی دیدنی از سمت چپ دروازه فورستر را بالاخره باز کند تا نیمه اول با برتری ۰-۱ شاگردان کونته به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم، چلسی بیشتر به دنبال حفظ نتیجه نبود و موقعیت خاصی در ۱۵ دقیقه ابتدایی روی دروازه هیچ یک از دو تیم ایجاد نشد.

در دقیقه ۶۲ چارلی آستین می توانست زننده گل تساوی تیمش باشد اما ضربه تماشایی در آستانه ورود به دروازه با مهار فوق العاده کورتوا همراه شد.

دقایقی بعد چلسی باز هم می توانست توسط مارکس آلونسو به گل برسد اما این بار ضربه او توسط گلر ساوتهمپتون مهار شد. در دقیقه ۷۴ چارلی آستون باز هم فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما این بار هم کورتوا دروازه تیمش را نجات داد.

۴ دقیقه بعد فابرگاس فرصت داشت خیال چلسی را برای پیروزی راحت کند اما ضربه او در موقعیت تک به تک عرض دروازه را طی کرد و گل نشد تا در نهایت چلسی با همان یک گل از سد حریف سختکوش خود عبور کند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچسترسیتی طی 20 بازی اخیر آمار 16 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. آن‌ها طی سال‌های گذشته در مسیر جاه‌طلبی خود امید و رویاهای بزرگی را از بین برده‌اند. 

دانلود (110.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم