Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@03:52:48 GMT

گران قیمت‌ترین بوگاتی جهان چه شکلی است! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۹۴۶۱

گران قیمت‌ترین بوگاتی جهان چه شکلی است! +عکس

اما دقیقا در نقطه مقابل طیف تکنولوژی های پیشرفته، تجهیزات کلاسیک قرار دارند. شاید یکی از نکات جالب زندگی در جهان این باشد که خرید محصولات کلاسیک گاهی هزینه بسیار بیشتری نسبت به خرید یک محصول مدرن و پیشرفته دارند.

به هر حال در دنیای ماشین ها نیز این موضوع صدق می کند. در نتیجه اگر گران قیمت ترین بوگاتی تاریخ نزدیک به یک قرن عمر داشته باشد متعجب نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


بوگاتی Type 55 رودستر که قرار است به زودی بار دیگر برای فروش به نمایش گذاشته شود در سال 1931 میلادی معرفی شده است. در آن زمان تنها 38 دستگاه از این خودرو تولید شدند و تنها با دیدن ظاهر آن می توانید همه جزئیات تاریخی قرن نوزدهمی را مشاهده کنید. 

این خودرو ابتدا توسط یک اشرافزاده فرانسوی به نام Duc de le Tremoille خریداری شده و سپس برای مدت بیشتر ازچهل سال در اختیار یک کلکسیونر علاقمند به بوگاتی به نام دکتر پیتر ویلیامسون بوده است. اگر قدرت موتور و مشخصات فنی آن بیشتر از ظاهر کلاسیک برای شما اهمیت دارد بد نیست بدانید روی این خودروی زیبا از یک پیشرانه هشت سیلندر مجهز به سوپرشارژر با قابلیت تولید 130 اسب بخار نیرو استفاده شده و در واقع می توان Type 55 رودستر را یکی از اولین ماشین های اسپورت تاریخ پیش از جنگ جهانی دانست.
 

Type 55 roadster قرار است در ژانویه سال آینده در یک حراجی به فروش گذاشته شود و پیش بینی شده قیمت آن بین 4 تا 5 میلیون دلار باشد. البته در صورت اشتیاق خریداران حتی ممکن است این قیمت نجومی هم افزایش پیدا کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز