Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیما حسین زاده شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرداری منطقه سه اهواز در روزهای اخیر با خوراندن نوعی سم به سگ های بی صاحب در پارک شهروند باعث فساد امعا و احشاء و سپس تلف شدن آنها شده است.
وی با بیان اینکه مصوبه وزارت کشور در سال 87 نحوه واکسیناسیون و عقیم سازی و بودجه سالانه و حتی درمان سگ ها را مشخص کرده، اظهار کرد: از سال 87 کشتار سگ های بدون صاحب ممنوع شده، این در حالیست که در روزهای اخیر شاهد کشتار گسترده سگ های بی صاحب در اهواز بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کشتار سگ های بدون صاحب در سال های اخیر به شدت از سوی فعالان حقوق حیوانات در کشور مورد انتقاد قرار گرفته است.
در پی تجمع فعالان محیط زیست و حامی حیوانات به کشتار بیرحمانه سگ های بدون صاحب در چند شهر کشور در سال 94، سازمان حفاظت محیط زیست لایحه مقابله با حیوان آزاری را به دولت ارائه کرد.
بر اساس دستور دادستان اهواز و مصوبه وزارت کشور، سگ های بدون صاحب باید زنده گیری شود و شهرداری اهواز تنها مجاز است سگ های بیمار و یا هار را معدوم کند.
مردادماه امسال نیز تعدادی از حامیان حیوانات با تجمع در مقابل ساختمان استانداری خوزستان نسبت به کشتار سگ های بدون صاحب توسط شهرداری اهواز اعتراض کردند.
6002 خبرنگار: ندا رضاپور**انتشار: کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است