Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، دکتر ابراهیم شکیبا با بیان این مطلب، اظهار داشت: نیروهای بومی استان کرمانشاه در حوزه بهداشت، از امروز به طور کامل در مناطق زلزله زده مستقر شدند و برخی از آنها آموزش های تکمیلی را دیده و توجیه شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به سرمای هوا و کافی نبودن تعداد حمام در مناطق زلزله زده، نگران بیماری های پوستی برای مردم این مناطق هستیم، افزود: روز گذشته یکی از متخصصان پوست و مو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور در سرپل ذهاب، اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان به بیمارانی کرد که از طریق سیستم ارجاع در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شناسایی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر شکیبا تاکید کرد: برنامه واکسیناسیون همانند شرایط قبل از زلزله با قوت ادامه دارد و خوشبختانه تزریق واکسن آنفلوانزا برای گروه های هدف در مناطق زلزله زده به طور کامل انجام شد و علاوه بر این، مشکلی در تزریق سایر واکسن ها وجود نداشت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت بهداشت مناطق زلزله زده، پایدار است، یادآور شد: روز اول زلزله در ثلاث باباجانی شاهد تولد نوزادی در کانکس بودیم و اولین کانکسی که به این شهرستان ارسال شده بود به اتاق زایمان تبدیل و این زایمان با موفقیت انجام شد و واکسن تمام نوازدانی که پس از زلزله، به دنیا آمده بودند، انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

701

دکتر ابراهیم شکیبا معاون بهداشت سرمای هوا واکسیناسیون زلزله زده تزریق واکسن آنفلوانزا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان