Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان دی فرانچسکو در شبی که عملکردشان چنگی به دل نمی زد؛ در آخرین ثانیه ها تساوی را با پیروزی عوض کردند.

طرفداری- دو تیم آ اس رم و کالیاری، در هفته هفدهم سری آ ایتالیا، از ساعت 23:15 به وقت ایران به قضاوت آنتونیو داماتو در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی 25 آذر 1396 / 16 دسامبر 2017 هفته هفدهم سری آ ایتالیا گلزنان بازی: فدریکو فازیو (94) ترکیب اولیه دو تیم

برای مشاهده آمار این بازی به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرح بازی

نیمه اول: بازی با برتری رم آغاز شد. تیم میزبان در 15 دقیقه ابتدایی مالک توپ و میدان بود اما عملا موقعیت مهمی روی دروازه کالیاری شکل نگرفت. از دقیقه 20، تیم لوپز خود را پیدا کرد و بازی برابر دنبال شد. مهم ترین موقعیت های جالوروسی در نیم ساعت ابتدایی را پاتریک شیک از دست داد؛ در دقیقه 18 ضربه او روی پاس پروتی به بیرون رفت؛ در دقیقه 23 هم ضربه سرش روی پاس فلورنتزی راهی بالای دروازه شد. از دقیقه 30، جالوروسی فرصت های بهتری روی دروازه کالیاری ایجاد کرد. ابتدا در دقیقه 32 شوت ناینگولان از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد هم مهم ترین موقعیت گرگ ها دوباره با شوت نینجا به وجود آمد که کرانیو، توپ را دفع کرد. در دقایق پایانی، فرصت قابل ذکری روی دروازه ها شکل نگرفت. در این نیمه کالیاری با وجود اینکه در حملات اصلا زهردار نبود؛ در خط دفاعی و پوشش فضاها بسیار عالی کار کرد و عملا اجازه نداد رمی ها بازی خودشان را انجام بدهند. در 45 دقیقه نخست، جالوروسی و به خصوص ژکو، بسیار پایین تر از حد انتظار بودند.

نیمه دوم:

شرح گل ها

 

خلاصه بازی

به زودی ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد