Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@19:06:45 GMT

سرقت خودرو از آگهی‌دهندگان به سایت دیوار +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۰۷۰۶

جوان نوشت :

 اولین شکایت علیه باند را صاحب یک خودروی اپتیما مطرح کرد. او گفت: من صاحب مغازه‌ای در فلکه اول تهرانپارس هستم. چند روز قبل برای فروش ماشینم که یک خودروی اپتیما است به سایت دیوار آگهی فروش دادم. روز گذشته مردی تماس گرفت و گفت که قصد خرید دارد. من هم نشانی مغازه‌ام را به او دادم. لحظاتی قبل دو مرد جوان وارد شدند و خودشان را خریدار معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از توافق بر سر قیمت، ناگهان به من حمله کردند تا سوئیچ ماشین را از من بگیرند. با هم درگیر بودیم تا اینکه یکی از دوستانم وارد شد. او بعد از دیدن درگیری از همسایه‌ها درخواست کمک کرد. آنها هم ترسیدند و بدون اینکه موفق به سرقت شوند، فرار کردند. 

بررسی‌ها در این باره جریان داشت تا اینکه ۱۴ آبان‌ماه شکایت مشابهی به مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گزارش شد. شاکی در شرح ماجرا به کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی که به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه‌۲۷ مأمور رسیدگی به پرونده شده بودند، گفت: سی‌ام مهرماه برای فروش خودروی اپتیمای خودم که ۱۷۰‌میلیون تومان قیمت دارد به سایت دیوار آگهی دادم.

همان روز دو مرد جوان برای خرید تماس گرفتند و به خانه‌ام در خیابان گلبرگ آمدند، اما بر سر قیمت نتوانستیم توافق کنیم تا اینکه ۱۴ آبان‌ماه دوباره تماس گرفتند. این بار سر قیمت توافق کردیم و برای خرید به خانه‌ام آمدند. برای تنظیم قولنامه به پارکینگ ساختمان رفتیم. آنجا بود که به من حمله کرده و با تهدید چاقو و شوکر من را به صندوق عقب ماشین انداختند و از ساختمان خارج شدند.

آنها در محلی که بعداً فهمیدم بزرگراه شهید یاسینی است من را بیرون انداخته و فرار کردند. بعد از مطرح شدن شکایت، کارآگاهان پلیس راهی مغازه اولین شاکی شده و متوجه شدند که محل به دوربین مداربسته مجهز است.

آنها بعد از بررسی تصاویر دوربین موفق شدند چهره یکی از متهمان که از مجرمان سابقه‌دار بود را شناسایی کنند. علیرضا. ج ۲۵ ساله آخرین بار به اتهام کیف‌قاپی دستگیر و روانه زندان شده بود. دومین شاکی هم بعد از دیدن تصاویر دو متهم، آنها را به عنوان سارقان خودروی خود شناسایی کرد. 

 

در شاخه دیگری از بررسی‌ها مخفیگاه علیرضا در خیابان منصور شناسایی شد  و محل تحت نظر قرار گرفت. مأموران پلیس سرانجام ساعت ۲۱ شامگاه ۲۴ آذرماه متهم را سوار بر اپتیمای سرقتی بازداشت کردند.

او در اولین بازجویی‌ها به سرقت اعتراف کرد و گفت که طراح سرقت شوهر خاله‌۴۵ ساله‌اش جلال.‌ب است. او همچنین همدست ۲۴‌ساله‌اش مسعود را هم به پلیس معرفی کرد. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت ابتدا مسعود در اتابک شناسایی و بازداشت شد.

او در بازجویی‌ها به همدستی در سرقت اعتراف کرد و تأیید کرد که جلال سردسته باند است. تحقیقات درباره سوابق جلال حکایت از این داشت که او از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس است. کارآگاهان سرانجام مخفیگاه جلال را در بلوار پروین شناسایی و ساعت یک بامداد روز گذشته او را بازداشت کردند.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از اعضای این باند در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در جریان است. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی

سید عقیل موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: حوالی ظهر روز شنبه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

موسوی به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل ۲ آقا و ۲ خانم اشاره و تصریح کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت فوتی نداشت.

موسوی اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

هوره در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات