Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@14:03:53 GMT

دستگیری سارقی با 40 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۸۸۹۹۵

در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان بهارستان، اکیپ‌های ویژه‌ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سارق منازل با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان بهارستان خبر داد.
 
سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان بهارستان، اکیپ‌های ویژه‌ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای این سرقت‌ها به دست آوردند و با شناسایی مخفیگاه، متهم طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: متهم در بازجویی‌های فنی انجام‌شده به ۴۰ فقره سرقت منازل در شهرستان بهارستان اعتراف کرده است.
 
خانچرلی با بیان اینکه مبارزه با سرقت از اولویت‌های پلیس در سال جاری است، اظهار داشت: قرارگاه مبارزه با سرقت نیز در جهت ارتقای آسایش و امنیت شهروندان در شهرستان بهارستان فعال شده است.
 
وی افزایش احساس امنیت مردم را مهم‌ترین دغدغه پلیس دانست و تصریح کرد: پلیس از شهروندان نیز درخواست دارد تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، تمام موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط مأموران موردبررسی قرار گیرد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۸۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد