Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، در آیین تجلیل از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده ناحیه یک خرم‌آباد که عصر شنبه، 25 آذرماه با عنوان «جشنواره موفقیت» در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، گفت: در این جشنواره ۴۰۰ فرهنگی برگزیده حضور دارند که در ارتقای همه‌جانبه سطوح آموزشی و علمی آموزش و پرورش تاثیر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که در این جشنواره میزبان فعالان عرصه و تربیت آموزش و پرورش هستیم، ادامه داد: این جشنواره به پاسداشت علم و ادب است این در حالی‌است که ناحیه یک خرم‌آباد بیش‌از ۶۰ مورد موفقیت را طی دو سال گذشته کسب کرده است.
عباس‌زاده با اشاره به این‌که در آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد برنامه‌های ویژه قرآن‌آموزی در اولویت کارها قرار داده شده است به تاسیس دارالقرآن لعبت نادی در ناحیه یک خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: مفتخریم که میزبان دانش‌آموزان قرآنی هستیم کمااینکه محفل دانش‌آموزی انس با قرآن در هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد با حضور دو هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد گفت: دانش‌آموز زهرا طهماسبی هم در عرصه هنر سنتورنواز ملی است و هم در عرصه دین، حافظ قرآن است و هم خوشنویس چیره‌دستی است.
وی با اشاره به این‌که ۲۱ دانش‌آموز ناحیه یک خرم‌آباد موفق به کسب رتبه زیر ۵۰۰ در کنکور سراسری شدند که در این آیین تجلیل خواهند شد.
عباس‌زاده با اشاره به اینکه ۱۴۰ فرهنگی ناحیه یک خرم‌آباد باعث ارتقای معدل دانش‌آموزان شدند، تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد امسال ارتقای معدل ۵۵ درصدی در رشته نظری داشته است این در حالی‌است که میانگین ارتقای معدل استان ۳۴ درصد است‌.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد به کسب
رتبه اول استان در جشنواره خوارزمی اشاره و اظهار کرد: در پرسش مهر ۹ نفر از استان برگزیده شدند که هفت نفر آن‌ها از ناحیه یک خرم‌آباد بود.
وی ادامه داد: از ۵ نفر برگزیده ملی مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان لرستانی۳ نفر از آن‌ها از ناحیه یک خرم آباد بودند
عباس‌زاده گفت: در سال ۹۶ آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد به‌عنوان موفق‌ترین خادم شهدا در عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور کشور شناخته شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند. مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228381 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه