Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:18:54 GMT

آغاز اجرای طرح خانواده مطهر در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۱۶۱۹

آغاز اجرای طرح خانواده مطهر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد از برگزاری چندین نشست طرح خانواده مطهر در استان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: با همکاری ستاد اقامه نماز استان و امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ها این نشست‌ها در یک هفته به طور متوالی و با حضور بانوان شاغل و خانه دار در شهرستان های هرمزگان برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف ازبرگزاری این دوره های آموزشی را توجه به نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی اعلام کرد و افزود: طرح آموزش  خانواده مطهر با سرفصل های روابط زوجین، تربیت فرزند و سبک زندگی اسلامی اجرا می شود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری هرمزگان تصریح کرد: توجه به جایگاه نماز و همچنین عبادت و بندگی با بهره گیری از آیات قرآن کریم از دیگر اهداف اجرای طرح خانواده مطهر در عرصه نماز است.

یعقوب نژاد بیان داشت: شهرستان های معین برای برگزاری این طرح در هرمزگان بندرعباس، ‌میناب، رودان، بندرلنگه و بندرخمیر هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی