Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:24:53 GMT

100 درصد مهدکودک‌های کاشمر فاقد استحکام بنا هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۲۱۲۱

100 درصد مهدکودک‌های کاشمر فاقد استحکام بنا هستند

رئیس شورای شهر کاشمر گفت: 100درصد مهدکودک‌های کاشمر فاقد استحکام بنا هستند.

به گزارش ایسنا، محمد خباززاده در نشست مؤسسین مدارس غیردولتی با اعضاء شورای شهر با ابراز نگرانی از اینکه 100 درصد مهدکودک‌های کاشمر فاقد استحکام بنا هستند و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد، افزود: اگر زلزله‌ای اتفاق بیفتد شاهد فاجعه بسیار اسفباری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمامی مهدکودک‌هایی که در منازل مسکونی آموزش می‌دهند جون کاربری آموزشی ندارند ضریب زلزله در آن‌ها رعایت نشده است، اظهار کرد: به‌رغم اینکه ضریب زلزله در مراکز آموزشی بسیار بالا و در منازل مسکونی متوسط هستند اما در مهدکودک‌ها این مسائل رعایت نشده است.

خباززاده با اعلام اینکه اکنون از بسیاری ساختمان‌های مسکونی برای آموزش به کودکان استفاده می‌شود، گفت: در حال حاضر بسیار نگران وضعیت موجود هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی مهدکودک‌ها دو ساله در برابر بارهای قائم از نظام‌مهندسی استحکام بنا می‌گیرند ولی هیچ‌کدام استحکام بنا ندارد، افزود: در هر مهد کودک تا یکصد کودک تحت پوشش هستند.

رئیس شورای شهر کاشمر با بیان اینکه اکنون 71 مهدکودک در شهرستان کاشمر مجوز فعالیت دارند که 43 شهری و 23 روستایی هستند، عنوان کرد: در این تعداد مهدکودک 2800 کودک مشغول فراگیری آموزش هستند که 1800 نفرشان در شهر و هزار کودک در روستا هستند.

خباززاده در ادامه با اعلام اینکه اگر زمین‌های دولتی برای ساخت مدارس و مهدکودک‌ها واگذار شوند خطرات کمتر خواهد شد، بیان کرد: معتقدیم هر انداز کارها به دست خود مردم سپرده شود وضعیت بهتر است.

وی با اشاره به اینکه مدارس غیردولتی به آموزش و پرورش کمک می‌کنند تا بتوانند خدمات بهتری را به دانش‌آموزانی که امکان استفاده از مدارس غیرانتفاعی را ندارند ارائه دهند، گفت: شهرداری آماده همکاری برای تملک زمین‌هایی با کاربری آموزشی توسط مراکز آموزشی دارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند

به گزارش قدس خراسان، حمید حسینی اظهار کرد:  این حادثه ساعت ۱۰ و ۳۲ دقیقه صبح امروز رخ داد و برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه عطائیه و عشق آباد اورژانس نیشابور به صحنه حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه هفت نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد که ۲ مصدوم در محل به صورت سرپایی درمان و پنج مصدوم دیگر با آمبولانس به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب در حین رانندگی به ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • مراقب وزش باد خیلی شدید در تهران باشید + جزئیات
  • هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در تهران