Web Analytics Made Easy - Statcounter

**نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با موضوع تشکیل کمپین مردمی(ساخت سرپناه برای زلزله زدگان)امروز یکشنبه 26 آذر ساعت 12:30 با حضور مسئولان و نمایندگان ارگان های فرهنگی برگزار می شود.

** نشست اعضای کارگروه رونق تولید استان ساعت 9 صبح در سالن جلسات شهدای استانداری همدان تشکیل خواهد شد.

** نشست اعضای کارگروه واگذاری طرح های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیر دولتی استان ساعت 115:30 روز یکشنبه 26 آذر ماه ، در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** شورای آموزش و پرورش استان نیز ساعت 12:30 یکشنبه 26 آذر ماه در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار می شود

** سلسله نشست های مدیریت شیشه ای با موضوع شفافیت در مدیریت شهری ساعت 12:30 در سالن دانشگاه علوم پایه برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را تا یک روز قبل از برگزاری، از طریق شماره تلفن 34227800 و 34229222 و 34210771 برای خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 34223231 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همدان همراه با گزارش های تصویری بر روی آدرس خبری و اینترنتی / http://www.irna.ir/hamedn منتشر خواهد شد.
1181/2087
تنظیم: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹