Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، دکتر غلامی عصر شنبه در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید، از بخش‌های مختلف حوزه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع وزارتخانه دیدن کرد و از نزدیک پای صحبت‌ها و نقطه نظرات کارشناسان و مدیران این معاونت نشست و با فرایند فعالیت در این بخش آشنا شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید گفت: چنانچه در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف فعالیتی و عملکردی، ثبت دقیق و مستندسازی مطلوبفعالیت‌ها را مبتنی بر استانداردهای علمی و ظرفیت فناوری‌های نوین داشته باشیم، می‌توانیم در جهت انتقال تجربه‌های موفق در ستاد و سایرزیرمجموعه‌های وزارت علوم و حتی به سایر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی گام‌های موثرتری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین " ضرورت استانداردسازی دقیق طرح‌های عمرانی" را مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است مبتنی بر پایش ها، مطالعات و برآوردهای دقیق علمی و عملیاتی، طرح‌های عمرانی در دانشگاه‌ها و تمامی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم به صورتی استاندارد و با رعایت الزام‌های موردتوجه در الگوی مدیریت سبز ساماندهی و اجرایی شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این بازدید، دکتر حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به همراه مدیران خود در خصوص روند فعالیت این معاونت توضیحات مبسوطی به دکتر غلامی ارائه کردند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳