Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تهیه و تولید ۹ مستند تلویزیونی از فعالیت های روحانیون مستقر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال هشت مستند در رابطه با فعالیت های فرهنگی روحانیون تهیه و تولید شده است.

حسین ضامنی، کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (26 آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: از ابتدای تابستان 96 تاکنون هشت مستند در رابطه با فعالیت های فرهنگی، مذهبی روحانیون و یک مستند مرتبط با شهید مدافع حرم، شهید منصور عباسی در چهارمحال و بختیاری تهیه و تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این مستند ها با حضور گروه مستند ساز در امتداد فلق ساخته شدند و از شبکه یک سیما پخش می شوند که تا کنون چهار مستند آن به روی آنتن رفته است.

 

کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: چهار مستند از مجموع هشت مستند از فعالیت های روحانیون، از جمله فعالیت های حجت الاسلام فرامرزی در بخش منج لردگان، حجت الاسلام حبیبی در شهر گوجان شهرستان فارسان، حجت الاسلام احمدی در شهر طاقانک و شهرستان شهرکرد و حجت الاسلام کریم زاده در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن در چند روز گذشته پخش شده است.

 

وی بیان کرد: مستند حجت الاسلام بابایی در روستای شوراب صغیر شهرستان سامان، حجت الاسلام رنجبر در روستای امام قیس شهرستان بروجن، حجت الاسلام قاضی زاده در روستای دزک شهرستان کیار، حجت الاسلام طهماسبی در شهرستان لردگان و مستند شهید حاج منصور عباسی هم تولید و برای تدوین و انجام دیگر مراحل به منظور پخش به تهران ارسال شده است.

 

ضامنی گفت: تهیه کننده این برنامه مهران رستمی، تصویربردار هاشم عطار، صدابردار حسن عطار و به کارگردانی مهدی رمضانی و مصطفی تقی زاده است که به سفارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تولید و پخش می شود.

 

وی گفت: طرح گسترش روحانی در کشور به ویژه در شهرک ها و مراکز دهستان، از طرح های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه فعالیت های فرهنگی است، این طرح که برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و ضرورت های جبهه فرهنگی، تبلیغی کشور است، در عمر کوتاه خود دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است.

 

خاطرنشان می شود: هدف اساسی این طرح، بسط عدالت نظام جمهوری اسلامی در جنبه فرهنگی و در عرصه تبلیغ است و اساس کاربر نشر مبانی و معارف اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلّم) است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد

پویش دست‌های مهربان به همت ادارات تبلیغات اسلامی و اموال تملیکی کردستان امروز در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، پویش دست‌های مهربان به همت ادارات تبلیغات اسلامی و اموال تملیکی کردستان بعدازظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این مراسم اظهار کرد: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است.

وی با بیان اینکه ادارات ظرفیت‌های مؤثری برای کاهش فقر جامعه دارند، افزود: همه ادارات باید در این راستا گام بدارند و کمک به نیازمند را مختص ادارات خاصی ندانند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ۵۵ هزار کارمند در استان کردستان داریم که اگر کارکنان ماهانه رقمی خیلی ناچیز را برای کمک به نیازمندان قرار دهد می‌توان شاهد افزایش پویش‌های مهربانی و اینگونه کارهای نیک شد.

حجت الاسلام پورذهبی توجه به مؤمنان را جزئی از دین و تدین مسلمانان دانست و اضافه کرد: باید همواره در فکر مؤمنان باشیم و تلاش‌های خیرخواهانه را افزایش دهیم.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی سازمان اموال تملیکی در راستای تکلیف اجتماعی و به منظور محرومیت‌زدایی اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند کرده است.

وی افزود: ۵۰۰ بسته پوشاک و کفش و لوازم‌التحریر برای خانواده‌های نیازمند تدارک دیده شده که با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و با کمک شبکه‌های مردمی به نیازمندان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از همکاری سازمان اموال تملیکی کشور و استان در راستای اجرای پویش دست‌های مهربان تقدیر کرد.

کد خبر 749818

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم