Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:59:42 GMT

پاکسازی و بذرکاری جنگل علی آباد در دلوار

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۳۲۲۰

پاکسازی و بذرکاری جنگل علی آباد در دلوار

جنگل علی اباد دلوار با حضور مشتاقان و علاقمندان به حفاظت از محیط زیست از بخش دلوار پاکسازی و بذر کاری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ علی محمدی، رئیس شورای اسلامی علی اباد، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار سپاس گفت: این مراسم به همت بخشداری دلوار و شورای اسلامی شهرستان تنگستان و دهیاری های روستای جائینک و ملگپ و جمعیت حامیان محیط زیست علی اباد و فعالان حفاطت از محیط زیست و تشکل های مردمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگل علی اباد تنها جنگل این منطقه می باشد که یکی از مناطق گردشگری شهرستان تنگستان به شمار می رود که همه ساله در ایام تابستان و عید نوروز و ایام تعطیل مورد توجه مسافران و شهروندان می باشد که عدم توجه به حفاظت از محیط زیست و نبود ساز و کار درست برای جمع آوری زباله از سطح جنگل موجب شده چهره این جنگل و طبیعت زیبا با زباله مخدوش شود.

محمدی تاکید کرد: امروز با یک حرکت جالب با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری دلوار زباله های  جاری در سطح جنگل و حاشیه محور اصلی جنگل به طول یک کیلومتر را جمع آوری نموده و از طریق خودروی مکانیزه حمل و به مرکز دپوی زباله انتقال داده شد.

رئیس شورای اسلامی علی اباد با اشاره به زیبایی جاده ای جنگل علی اباد گفت: متاسفانه عدم بهره مندی از روشنایی زیبایی های این جنگل را تحت شعاع قرار داده و با پیگیری های بعمل آمده و در سایه همکاری اداره توزیع نیروی برق دلوار و اهرم ترانس برق  این محور مواصلاتی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال  تهیه و نصب شده و تنها نیازمند نصب چراغ روشنایی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحل بندر دیلم پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم ظهر دوشنبه در این آئین اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس نماد اقتدار ملت و امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است.

محمد اسدی افزود: محیطی عاری از زباله به ویژه در سواحل این شهرستان همواره باید در برنامه‌های ادارات و دوست داران محیط زیست باشد.

وی بیان داشت: پاکسازی ساحل این بندر به مناسبت روز ملی خلیج فارس و همزمان با هفته زمین پاک انجام شده و باید با برنامه ریزی و همکاری همه جانبه دستگاه‌ها و فعالان محیط زیستی همواره این اقدام پسندیده تداوم داشته باشد.

این برنامه به همت اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر دیلم، بنیاد رشد استان بوشهر، شبکه بهداشت و مدرسه غیر دولتی فردای سبز با حضور دانش آموزان این مدرسه انجام شد.

کد خبر 6091967

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است