Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب گفت: درخواست های مردم آسیب دیده از زمین لرزه کرمانشاه در رابطه با دریافت کمک های مالی اعم از کمک بلاعوض و تسهیلات بررسی می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از دفتر رییس کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،داوود محمدی در بازدید از ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن استان قزوین درشهرستان گیلانغرب افزود: مطالبات به حق مردم در زمینه امهال وام در مناطق زلزله زده و افزایش سقف تسهیلات و کمک های بلا عوض مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بازسازی واحدهای آسیب دیده در منطقه گیلانغرب مورد درخواست و تاکید مردم این منطقه است که این موضوع باید در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار بگیرد.
محمدی از طرف مجلس شورای اسلامی برای پیگیری بهبود وضعیت مردم گیلانغرب قول مساعد داد و افزود: امیدواریم هرچه سریعتر به وضعیت ساکنان صبور و نجیب این منطقه رسیدگی شود.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در سفر به استان کرمانشاه همچنین از روند بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده از زلزله بازدید کرد و از خدمات ستاد مدیریت بحران در این مناطق قدردانی نمود.
قزوین به عنوان یکی از استان های معین کار بازسازی بخشی از واحدهای مسکونی زلزله زده در استان کرمانشاه را برعهده دارد.
بازسازی 209 روستا با چهار هزار واحد و یک شهر با حدود 6 هزار واحد در شهرستان گیلانغرب برعهده بنیاد مسکن قزوین قرار گرفته است.
در زلزله 7.2 دهم ریشتری که شامگاه 21 آبان ماه امسال در ازگله کرمانشاه به وقوع پیوست، جمعی از شهروندان کشته و مجروح شدن بخشی از منازل مسکونی در این استان تخریب شد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشاردهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند