Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد نصب تابلوی شناسنامه بلوار کشاورز را در جلسه امروز شورا ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار شبستان، بشیر نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در سی امین جلسه شورای شهر و در تذکر پیش از دستور با بیان اینکه فضاهای شهری دارای ارزش و سرزنده جزو اولین شاخص های زندگی مدنی در جامعه هستند، گفت: بلوار کشاورز یکی از نمونه های بارز شهر تهران است، این بلوار که توسط دکتر سرفراز غزنی طراحی و توسط سازمان میراث فرهنگی به شماره ثبت 31321 در فهرست آثار جهانی قرار گرفته است، اکنون در زمره فضاهای موفق شهری تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظری با بیان اینکه طراح بلوار کشاورز در روزهای پایانی عمر خود درخواستی مبنی بر نصب تابلوی مشخصات بلوار کشاورز در ابتدا و انتهای آن داشته است، گفت: از ایشان نقل به قول می کنم مبنی بر اینکه در آخرین سال های عمرم فقط همین خواسته را دارم و دلم می خواهد تابلویی ابتدا و انتهای بلوار کشاورز ببینم که روی آن مشخصات بلوار کشاورز نوشته شده باشد.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بنده از هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران خواستارم تا پیگیری نصب تابلوی مشخصات بلوار کشاورز در ابتدا و انتهای آن را در دستور کار قرار دهند.

 

نظری یادآور شد: امیدواریم رسم قدردانی و گرامیداشت از طراحان فضاهای موفق شهری همچون بلوار کشاورز در مدیریت شهری ما نهادینه شود.

 

شایان ذکر است، بلوار کشاورز به طول 1700 متر در سال 1336 کار ساخت آن آغاز و در سال 1338 پایان یافته است و هزینه ای بالغ بر 60 میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

                                 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل اینترنت در روستاها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدوار هستیم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری