Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@14:41:14 GMT

قصدجدی دولت برای حذف یارانه ۳۱ میلیون ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۴۰۴۰

قصدجدی دولت برای حذف یارانه ۳۱ میلیون ایرانی

به گزارش جهان نيوز، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز ( یکشنبه 26 آذر )‌ فراکسیون متبوعش گفت:‌ جلسه صبح امروز فراکسیون با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.

وی افزود: در بحث هدفمندی یارانه‌ها دولت اعتقاد دارد 31 میلیون نفر باید حذف شوند البته آقای نوبخت اعلام آمادگی کرد که در این موضوع جلساتی را با مجلس برگزار کرده و بر سر تعداد نفراتی که قرار است یارانه آنها حذف شود به تفاهم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی درباره افزایش حامل‌های انرژی  گفت:  هدف دولت از افزایش حامل های انرژی کسب درآمد 17هزار و 400 میلیارد تومانی برای  راه‌اندازی بنگاه‌های تولیدی است.
لاهوتی همچنین درباره سه برابر شدن عوارض خروج از کشور در بودجه سال 97 تصریح کرد:  نکته‌ای که آقای نوبخت درباره عوارض خروج از کشور گفت این است که برای سفرهای زیارتی این هزینه 50 درصد کاهش یافته است البته احتمالاً مجلس رقم پیشنهادی دولت برای اخذ عوارض خروج از کشور را تعدیل خواهد کرد چرا که سه برابر کردن ناگهانی عوارض خروج از کشور اقدام درستی نیست.

وی احتمال  افزایش حامل‌های انرژی تا قبل از پایان سال 96 را بعید دانست و گفت: احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال جاری دور از انتظار است.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول

طبق اعلام یکی از مدیران آزادراه‌های کشور و براساس جدید‌ترین جداول ارائه شده پرداخت عوارض در سکو‌های پرداخت اینترنتی آزادراه‌ها با افزایش ۳۰ درصدی روبرو شده است.

به گزارش انتخاب؛ طبق قانون هرساله با توجه افزایش هزینه‌های نگهداشت آزاد راه‌ها و با توجه به آنکه باید بازگشت سرمایه‌های پیمانکاران انجام شود هرساله با دستور وزیر راه وشهرسازی و طبق تصویب آن در شورای عالی نرخ عوارض آزاد راه‌های کشور افزایش می‌یابد که پیش از این خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل کشور گفته بود در صورت افزایش نرخ عوارض آزاد راه‌ها به طور قطع سطح کیفیت سرویس بهتر خواهد شد؛ همچنین تعدادی از سازمان‌های بازرسی هم پیگیر الکترونیکی شدن عوارضی‌ها بودند به همین دلیل ابلاغ کردیم که تمام آزادراه‌ها باید عوارضی الکترونیکی داشته باشند، در غیر این صورت با آن‌ها برخورد و پیگیری حقوقی انجام می‌دهیم.

 

خادمی با بیان اینکه بسیاری از پیمانکاران به دلیل عدم بازگشت سرمایه انگیزه‌ای برای ورود و سرمایه گذاری در پروژه‌های جدید را ندارند چراکه با افزایش نرخ جدید آزادراه‌ها موافقت نشده بود گفت: بسیاری از آزاد راه‌ها پس از ساخت نیاز به نگهداری دارند که هزینه‌های نگهداری از آن‌ها باید از طریق عوارض بازگردد.

براساس این گزارش روز گذشته یکی از مدیران آزاد راه از افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض خبر داد و گفت: این افزایش آزادراه‌ها بنا بر قانون و بندی که در آیین نامه وجود داشت انجام شده است.

وی افزود: طبق این آیین نامه سالانه باید افزایش نرخ عوارض به داشته باشیم که طبق روال هر سال این کار انجام شده است.

گفتنی است: یکی از اقدامات و دلایل اصلی برای افزایش کیفیت آزاد راه‌ها افزایش نرخ عوارض آزاد راه‌ها است که خود نقش اصلی در نگهداشت آزاد راه‌ها دارد.

یکی از دلایلی که آزاد راه‌های ما کیفیت مناسب ندارد به علت آن است عوارض آن کم است چراکه شرکت آزاد راه‌ها و سرمایه گذار اعلام می‌کند که سقف پانزده درصد از عوارض برای نگه داری از آزاد راه‌ها انجام میشود و زمانی که بازگشت سرمایه‌ای برای پیمانکاران و سرمایه گذاران آزاد راه وجود نداشته باشد امکان حضور آن‌ها در پروژه‌ها وجود ندارد.

مبالغ به ریال است:

   

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان