Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید خدابخش شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی و اشتغال انتظار می رود فعالیت دستگاه های خدمات رسان مضاعف شده و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کنند.
وی با تاکید بر تسریع در ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و راه در شهرک‌های صنعتی استان، اظهارکرد: مدیران دستگاه های استان باید با مدیریت جهادی موانع موجود بر سر راه تولید و اشتغال در شهرک‌ های صنعتی را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: دستگاه های دولتی نباید بخش خصوصی را درگیر بروکراسی اداری کنند بلکه طرح های بخش خصوصی را همانند طرح های دستگاه های خود پیگیری و موانع موجود را برطرف کنند.
خدابخش ادامه داد: هر مدیر دستگاه دولتی باید یک یا دو نفر از سرمایه گذاران بخش خصوصی را در حوزه فعالیت خود جذب کرده و زمینه های سرمایه گذاری آن ها را فراهم کند.
وی گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی منابع مالی خوبی دارند که می‌توان با ایجاد زیرساخت های لازم و فراهم کردن زمینه حضور آن ها برای توسعه استان گام برداشت.
استاندار آذربایجان شرقی اظهارکرد: سرمایه گذار مانند پرنده است که به محض احساس خطر و شنیدن صدای ناهنجار و ناخوشایند فرار می کند.
خدابخش افزود: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان باید احساس امنیت کند .
آذربایجان شرقی با حدود سه میلیون و 900 هزار نفر جمعیت دارای 54 شهرک صنعتی و در سند تدبیر و توسعه استان نقش ویژه ای به بخش خصوصی داده شده است.
خبرنگار.ع: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
8023/3071

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود