Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جعفر کردلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد گوشی قاچاق مکشوفه در مسیر ارتباطی زنجان -بیجار و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.
وی ارزش ریالی این گوشی های قاچاق را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: گوشی های تلفن همراه که از کردستان به مقصد تهران قاچاق می شد به طرز ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کردلو تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ایجرود در این مسیر ارتباطی به این اتوبوس مسافربری مشکوک شده و دستور توقف دادند.
وی با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ازسوی پلیس مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ایجرود به خاطر حمل قاچاق کالا متوقف شد افزود: در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: قاچاق کالا مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخل را مورد هدف قرار می دهد و مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس استان با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان با جدیت هرچه تمام ادامه دارد.
کردلو ادامه داد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان درخواست می شود از خرید کالاهای قاچاق خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را نیز از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم از سوی پلیس انجام گیرد.
مهر ماه امسال نیز پلیس شهرستان خدابنده موفق به کشف و ضبط 301 دستگاه انواع تلفن همراه قاچاق و لوازم جانبی به ارزش تقریبی سه میلیارد و 100 میلیون ریال از یک دستگاه خودروی پاترول شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود