Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته صبح امروز با حضور عباس آخوندی وزیر راه‌و‌شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز  این نمایشگاه  به مدت سه روز در محل مصلی امام خمینی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از 200 شرکت حضور دارند که  نزدیک 80 درصد آن‌ها شرکت‌های خصوصی در حوزه‌های مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احداث و توسعه انواع راه اعم از جاده‌ای ریلی و همچنین در حوزه‌های راهداری، ماشین‌آلات در این نمایشگاه حضور دارد و 6 کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف اعم از فرآیند ساخت، تعمیر و نگهداری، اقتصاد مقاومتی، روسازی راه‌ها ، فناوری‌های نوین برگزار می‌شود.

یکی از مهم‌ترین رویدادهای این نمایشگاه راه‌اندازی سامانه بارنامه ریلی به‌صورت مکانیزه است و دومین رویداد این نمایشگاه بهره‌برداری از سامانه بازارگاه‌های الکترونیکی حمل‌ونقل جاده‌ای کالا است و آخرین رویداد این نمایشگاه می‌توان به راه‌اندازی تلویزیون تخصصی حمل‌ونقل در شبکه اینترنتی اشاره کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • حضور نشر «خبر امروز» در نمایشگاه مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را افتتاح کرد
  • تقریباً همه ناشران بزرگ در نمایشگاه کتاب حضور دارند
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • فیلم/ جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه کتاب از زبان وزیر ارشاد
  • ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب