Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، هامون درفشی‌پور در مورد دیدارهای هفته چهارم مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: روز جمعه هفته آخر دور برگشت مسابقات سوپر لیگ کاراته برگزار شد که ما دو بازی بسیار حساسی را داشتیم،‌در بازی اول خیلی راحت برنده شدیم، اما در بازی دوم با تیم نسبتاً قدرتمند مناطق نفت‌خیز جنوب بازی داشتیم و از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که این دیدار خیلی حساس خواهد بود، اما با توجه به اینکه ما در کاتا نتایج خوبی کسب نکردیم، حساسیت این دیدار بسیار بالا رفت و در بخش کمیته، مبارزات بسیار حساسی را داشتیم، خوشبختانه همه بچه‌ها انسجام تیمی را حفظ کردند و اجازه ندادند اتفاقاتی که در کاتا رخ داد، روی نتایج مسابقات کمیته تأثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در مبارزات کمیته،‌ مسابقات را مدیریت کردیم و برنده این دیدار شدیم، علاوه بر این پیروزی دلچسب، توانستیم در هفته چهارم مسابقات سوپرلیگ کاراته، یک اتفاق جدیدی را رقم بزنیم و آن هم این بود که بدون شکست قهرمان نیم فصل سوپرلیگ شدیم.

درفشی‌پور در پاسخ به این سؤال که گویا عملکرد شما در هفته چهارم از سوی کادر فنی قابل قبول بوده، آیا خودتان هم از مبارزاتی که انجام دادید راضی هستید یا خیر،‌گفت: فکر می‌کنم بازی نسبتاً خوبی را ارائه کردم، با توجه به اینکه درگیر حوادث زلزله کرمانشاه و افتتاح باشگاه کاراته بودم، یک مقدار تمریناتم منظم نبود و پس از سپری کردن این شرایط، تمریناتم را آغاز کردم و از عملکرد خودم راضی هستم. حریفان خوبی هم در هفته چهارم پیش رو داشتم که توانستم آنها را نیز شکست دهم.

عضو تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس قهرمانی در پایان فصل دارید، گفت: با قهرمانی که در نیم فصل کسب کردیم، نشان دادیم قطعاً ما مدعی قهرمانی هستیم، دو سال است عنوان قهرمانی در سوپرلیگ را کسب کردیم و در تلاشیم در پایان فصل، کاپ بزرگ سوپرلیگ را بالای سرمان ببریم، ما بخت اصلی قهرمانی هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم، از رئیس سازمان لیگ به خاطر برگزاری منظم مسابقات سوپرلیگ تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

602

کاراته باشگاه لیگ ایران دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد

السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرد با ۴ گل برابر الریان شکست خورد.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسید.

الدحیل هم‌ در ادامه نتایج ناامید کننده خود با نتیجه ۴ بر ۲ برابر القطر شکست خورد.

نتایج دیگر بازی ها 

الاهلی ۱- الوکره ۰

العربی ۴-معیذر ۳

المرخیه ۱-ام صلال ۱

شمال ۱-الغرافه ۰

در پایان فصل لیگ ستارگان السد قهرمان شد و الریان و الغرافه و الوکره هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند این در حالی است که تیم های معیذر و المرخیه هم سقوط کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد