Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "87 متر" به کارگردانی کیانوش عیاری در تهران و در لوکیشن اصلی با ماجراهایی که برای دو خانواده اصلی قصه یعنی پوردَوَرانی ها و خلیلی ها رخ می دهد، همچنان ادامه دارد.

گروه مدتیست در لوکیشن اصلی سریال که منزلی در خیابان نیلوفر تهران است، مشغول تصویربرداری هستند و ماجراهای دعوای خانواده پوردَوَرانی و خلیلی برای اثاث کشی به منزلی که توسط یک کلاهبردار همزمان به آنها فروخته شده است، ضبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی بعنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی بعنواه خانواده خلیلی این روزها در این لوکیشن مقابل دوربین می روند وتصویربرداری تا یک هفته دیگر در این منزل ادامه خواهد داشت.

تدوین همزمان در حال انجام است و تاکنون شش قسمت کامل سریال 87 مترگرفته شده است. مجموعه تلویزیونی87 متر، داستان دو خانواده به نام پوردَوَرانی و خلیلی را روایت می کند که بدنبال خرید خانه ای از یک کلاهبردار، ماجراهایی را خلق می کنند.

مجموعه تلویزیونی 87 مترکاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 40 قسمت45 دقیقه ای در دست تولید است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد