Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:44:56 GMT

معمولان از امن ترین بخش های لرستان است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۶۹۱۷

معمولان از امن ترین بخش های لرستان است

فرمانده انتظامی پلدختر گفت:با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه معمولان ومشارکت مردم این بخش از مناطق امن لرستان می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پلدختر  در گفتگو با خبرنگاربیان روز  بابیان اینکه بخش معمولان،یکی ازبخش های استان لرستان به شمارمی رود اظهار داشت: امنیت زیربنای توسعه در بخش های مختلف اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،دینی،مذهبی در هر منطقه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:بااین امنیت که درهرجامعه و محلی حاکم می باشد ،مردم باآرامش فکری و روحی بهتری می توانند زندگی کنند.

سرهنگ صفرعبدالوند امنیت را امری فرابخشی عنوان کرد و افزود: مسئول تفکر و عملکردها سایر دستگاه ها ،خود مردم می باشند،امنیت به تنهایی توسط نیروی انتظامی به دست نمی آید بلکه باهمکاری مشارکت مردمی و دستگاه های دولتی انجام می گیرد.

 وی ادامه داد:مردم ،پلیس ودستگاه های دولتی سه ضلع مهم در تامین امنیت می باشند.

وی درادامه باتاکیدبراینکه تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد برخی ها برای کسب منافع شخصی اقدام به جرم می کنند باعث سلب آسایش وآراامش مردم شوند اضافه کرد:افرادی که به نحوی قصد دارند از وضعیت موجود سواستفاده کنند و قصد ضربه زدن به مردم دارند باید بدانند پلیس با همکاری دستگاه قضایی با این مجرمین و مخلان نظام وامنیت قاطعانه برخورد می کند.

سرهنگ عبدالوند تصریح کرد:درطی چندروز اخیرطرح پاکسازی خوبی انجام شده و با متخلفان موادمخدربرخوردشدید صورت گرفته است.

وی یادآورشد: بخش معمولان یکی از نقاط امت استان لرستان می باشد و به عنوان یکی ازشهرهای ویژه با رویکرد دربحث امنیتی مورد توجه قرار گرفته که جا دارد از مشارکت مردم و نصایح حجت الاسلام حکیمی امام جمعه معمولان که همیشه یاور پلیس بوده اند تقدیر وتشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه