Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:02:16 GMT

نظرسنجی پایش درباره عوارض خروج از کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۸۲۴۴

نظرسنجی پایش درباره عوارض خروج از کشور

خبرگزاری شبستان:با توجه به تصمیم اخیر دولت مبنی بر افزایش حق خروج از کشور، برنامه تحلیلی پایش از بینندگان خواسته است نظرشان را در این خصوص به برنامه اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در سوال نظر سنجی برنامه امشب پرسیده شده است: طی یکسال اخیر چند بار برای کار یا تفریح به خارج سفر کرده اید؟  1- یک بار  2- دو بار  3- بیش از دو بار 4- پول خارج رفتن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 ارسال کنند. در برنامه امشب 26 آذر همچنین از نظرات کارشناسان و مسولان پیرامون این موضوع نظر خواهی می شود.

 

این برنامه همچنین علاوه بر پیگیری مشکلات تولیدکنندگان کشور، جوانان موفق شرکت کننده در مسابقه جوان موفق را در عرصه کسب و کار معرفی می کند. محسن افضلی، عبدالوهاب غلامی و محمدرضا شبانی سه جوان موفقی هستند که با حضور در استودیو برنامه، از موفقیت خود در کسب و کار جدید می گویند. میثم پیله ور و محمد حسین ملک نژاد کارشناسان اقتصادی و حوزه اطلاعات نیز در استودیو همراه برنامه خواهند بود.

 


برنامه پایش با تهیه کنندگی علی ملکی، کاری ازگروه اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه شب ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است

محسن ساسانی جانشین سازمان پدافند غیر عامل کشور در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان گفت : پیش بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است

وی افزود: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به لزوم آمادگی های رایانه ای برای مقابله با تهدیدات گفت : بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، ضروری است ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان دوگانه سوز و برای شهر‌های بزرگ، نانوایی سایر پیش بینی شود.

استاندار سمنان هم در این جلسه تاکید کرد : این استان به واسطه وجود تاسیسات و زیرساخت‌های حساس، در بحث اجرای ساز و کار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی، حفاظت و حراست است. 

وی گفت: سمنان در حوزه سایبری، زیستی، امنیت غذایی، زیرساخت و فناوری نوین ، استان حساس در بخش پدافند غیرعامل است.

استاندار سمنان وجود دو نیروگاه تولید برق در این استان را یادآور شد و گفت : اجرای مطلوب ساز و کار‌های اجرایی پدافند غیرعامل برای حفاظت و حراست از این تاسیسات از اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: پراکندگی روستاها، راه‌های مواصلاتی مهم، شبکه‌های زیرساختی و پهناور بودن استان از دیگر مواردی است که استان سمنان را از لحاظ موارد پدافند غیرعامل مهم می‌سازد.

وی از مدیران خواست طرح دوگانه سوز شدن حداقل ۳۰ درصد خبازی‌های استان سمنان را به سرعت اجرایی کنند .

دراین جلسه همچنین تفاهم نامه مشترک در زمینه استفاده از قابلیت هوش مصنوعی در اطلاعات و عملیات بین استانداری و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منعقد و از موسی حسنی بعنوان نفر برگزیده رزمایش پدافند غیر عامل کشور در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است