Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@08:10:44 GMT

طرح میز خدمت در مساجد الگویی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۳۳۶۸

طرح میز خدمت در مساجد الگویی اجرا شد

رئیس سازمان بسیج کارمندی خراسان رضوی گفت: طرح «میز خدمت» با عنوان «ارائه خدمات مشاوره‌ایی و کارشناسی مدیران و کارشناسان ادارات در مساجد الگویی» در سال جاری با همکاری بسیج کارمندان در جهت کسب رضایت و حل مشکلات مردم اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید زرنگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص نقش بسیج کارمندان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با تحقق مراحل پنج گانه اهداف انقلاب اسلامی فرمودند «مرحله‌ی اول در این فرآیند، شکل‌گیری انقلاب اسلامی است و پس از آن باید بلافاصله نظام اسلامی تشکیل شود که هنر بزرگ امام خمینی(ره) نیز ایجاد نظام اسلامی بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان بسیج کارمندی خراسان رضوی گفت: مرحله سوم به فرموده‌ی ایشان «تشکیل دولت اسلامی» است و تا این مرحله به طور کامل محقق نشود نوبت به مرحله چهارم که «تشکیل جامعه اسلامی» نمی‌رسد و گام نهایی در مراحل پنجگانه اهداف انقلاب اسلامی را تحقق «تمدن اسلامی» دانستند و فرمودند: «تمدن اسلامی، کشورگشایی نیست بلکه به معنای تأثیر پذیرفتن فکری ملتها از اسلام است».

وی افزود: امروز در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و اینکه آیا امروز دولت اسلامی تشکیل شده است یا نه و نقش بسیج کارمندان در تشکیل دولت اسلامی چیست و باید چه کاری انجام دهیم که در همین راستا قصد داریم نقش بسیج کارمندان را در تشکیل دولت اسلامی تبیین و برنامه‌ریزی کنیم که کارمند بسیجی ما در این راستا چه نقشی می‌تواند ایفا کند.

زرنگ بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که «مردم حق اند و مسئولین مکلف» بنابراین مسئولین باید تمام سعی و تلاش خودشان را در جهت به دست آوردن رضایت مردم و خدمت به مردم انجام دهند که برای رسیدن به این هدف برنامه‌هایی در بسیج کارمندان داریم که شأن و منزلت و شخصیت اصلی کارمند که باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد تبیین کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارمندی خراسان رضوی در پاسخ به خبرنگار ما که تا کنون چه اقدامات شاخصی در این خصوص انجام دادند گفت: برنامه‌ایی با عنوان طرح «میز خدمت» داریم که در اصل این برنامه عنوانش «ارائه خدمات مشاوره‌ایی و کارشناسی مدیران و کارشناسان ادارات در مساجد الگویی» است.

وی ادامه داد: به همین منظور رؤسا و کارشناسان ادارات در مساجدی که از قبل مشخص شده به عنوان مساجد نمونه و الگو حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک با مردم به تبادل نظر می‌پردازند و مشکلات مردم را می‌شنوند و در جهت رفع و حل مشکلات مردم دستوراتی را صادر می‌کنند.

زرنگ بیان کرد: طرح «میز خدمت» کار بسیار ارزشمندی است که هم باعث احساس رضایت قلبی و درونی مدیران و هم باعث رضایت مردم می‌شود و مردم احساس می‌کنند که مسئولین از جنس خودشان هستند و فراموش نشدند و در جهت رفع مشکلاتشان کوشا هستند.

وی گفت: نکته بعدی این است که با اجرای این طرح مسئولین نشان می‌دهند که پشت میزنشین نیستند به مساجد می‌روند و از نزدیک با مردم به صورت چهره به چهره ارتباط برقرار می‌کنند و این باعث افزایش محبوبیت آن مدیر و اداره مربوطه و در نهایت باعث افزایش محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارمندی خراسان رضوی ابراز کرد: این طرح، برنامه کلیدی است که در بسیج ادارت به دنبال آن هستیم و در سال جاری هم این طرح را اجرا کردیم و به امید خدا با آسیب شناسی که از این مهم خواهیم داشت یک برنامه کلیدی و راهبردی در بسیج ادارات می‌شود.

وی بیان داشت: اردوی جهاد مدیران در مناطق محروم از دیگر برنامه‌هایی است که تا کنون در راستای طرح اقتصاد مقاومتی که حضرت آقا فرمودند انجام دادیم و در همین راستا کارشناسان و مدیران ما به روستاهای محروم اطراف شهرها می‌روند که از قبل مشکلات آنها توسط پایگاهها و حوزه‌های بسیج شناسایی شده و از نزدیک مسایل و مشکلات مردم آن روستا و مناطق محروم را می‌شنوند و در جهت رفع آنها دستوراتی را صادر می‌کنند که این هم یکی از برنامه‌های کلیدی و محوری ما است.

زرنگ برگزاری حلقه‌های صالحین، اردوهای فرهنگی و رزمی، فراخوان گردانهای بیت‌المقدس، یادواره شهدا، نشست‌های بصیرتی و عقیدتی و برگزاری آموزش‌های لازم را از اهم برنامه‌هایی عنوان کرد که در سال جاری توسط بسیج کارمندان اجرا شده و یا در حال اجرا دارند.

وی یادآور شد: یک کارمند در طراز انقلاب اسلامی کارمندی است که خود را خادم مردم بداند و رضایت مردم را در جهت جلب رضایت حضرت حق بداند و به عبارتی خودش را خدمتگزار و نوکر بداند و نه رئیس و قیم و با تلاش و تمهیداتی که دارد رضایت مردم را در جهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند