Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@20:39:46 GMT

نیمی از آمریکایی‌ها به ترامپ اعتماد ندارند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۸۳۹۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سی بی اس، در آستانه پایان سال میلادی 2017 آمریکایی‌ها دیدگاه بدبینانه‌ای نسبت به کشور خود و دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور دارند.

بر اساس تازه ترین نظرسنجی مرکز تحقیقات عمومی آسوشیتدپرس-نورک، کمتر از یک چهارم آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ کارکرد خوبی داشته و به قول‌هایی که به رای دهندگان داده عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین جمهوریخواهان تنها نیمی از افراد معتقدند که ترامپ به وعده‌های خود از جمله وعده توقف قانون مراقبت‌های بهداشتی باراک اوباما، توقف توافق هسته‌ای با ایران و سرمایه‌گذاری میلیون دلاری برای اصلاح زیرساختهای فرسوده آمریکا عمل کرده است. این درحالی است که هیچ یک از این اقدامات تا کنون انجام نشده است.

از هر 10 آمریکایی تنها 3 نفر معتقد است که آمریکا در مسیر درستی حرکت می‌کند و 52 درصد معتقدند که وضعیت کشور از زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شده وخیم تر شده است.

طبق این نظرسنجی، 63 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ سعی در اعمال نفوذ در تحقیقات مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را داشت. علاوه بر این 40 درصد از مردم متقاعد شده‌اند که رئیس‌جمهوری آنها کاری غیرقانونی در ارتباط با روسیه انجام داده، درحالیکه 32 درصد معتقدند او کاری غیراخلاقی در این ارتباط انجام داده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها