Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:16:03 GMT

کسب نقره آسیا برای دختر نوجوان سنگنورد ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۹۱۲۴

کسب نقره آسیا برای دختر نوجوان سنگنورد ایرانی

سنگنورد نوجوان ایرانی موفق به کسب مدال نقره رقابتهای سنگنوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا شد.

به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات سنگنوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا در سنگاپور و در رده سنی نوجوانان D، سارا زراعت  زاده موفق به کسب عنوان ارزشمند دوم و مدال نقره این رقابت‌ها شد.
همچنین تامیلا تذری دیگر سنگ‌نورد ایرانی که به فینال این مسابقات راه یافته بود نیز موفق شد در جایگاه چهارم مسابقات قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات سنگنوردی نونهالان و نوجوانان آسیا به میزبانی سنگاپور با حضور تیم های ایران، هنگ کنگ، قزاقستان، تایلند، سنگاپور، هند، کره جنوبی و چین تایپه و باحضور ۶۱ دختر و ۸۲ پسر در حال پیگیری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارسوی ورزش خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بسته خبری چهارسوی ورزش، گزیده‌ای رویداد‌های ورزشی گردآوری شده است.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به خوزستان، علیرضا رفیعی پور که نقشی تاثیرگذار درقهرمانی تیم ملی درجام ملت‌های فوتسال آسیا داشت، درفرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال قرار گرفت.

بازگشت ستاره تیم ملی فوتسال به استان، بل حضور حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رییس هیئت فوتبال استان و جمعی از مدیران، مربیان و پیشکسوتان ورزش بهبهان، مراسم استقبال از علیرضا رفیعی پور عضو تیم ملی فوتسال کشور درجام ملت‌های آسیا در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد.

تیم ملی فوتسال با اقتدار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در تایلند شد که رفیعی پور یکی از تاثیرگذار‌ترین تیم ملی دراین مسابقات داشت.

مسابقات شش وزن نخست کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در تهران برگزار شد که امیر کاظمی مدال طلا را تصاحب کرد، سجاد محمدی و آرمین قولی گله مدال نقره را از آن خود کردند، مهدی چاره اندیش، محمدامین خشنودفر، امیر مهدی حاجی وند، محمدجواد عبدولی و امیرمحمد جاوری به مدال برنز رسیدند.

این مسابقات امشب با شناخت تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه‌های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از باشگاه نفت آبادان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن خارجی به نام ابوباکار تراولی در مسابقات لیگ برتر را رد کرد.

در هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر با یک گل تیم ستارگان جوانان بهمن تهران را شکست داد و با ۴۵ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم فولادنوین خوزستان نیز با حساب ۲ بر یک مغلوب میزبان خود تیم پاس همدان شد و با ۲۶ امتیاز به مکان دوازدهم جدول رده بندی همین گروه سقوط کرد.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو