Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@15:31:08 GMT

برگزاری محفل پاییزی شعر در کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۹۶۱۰

برگزاری محفل پاییزی شعر در کامیاران

خبرگزاری شبستان: انجمن ادبی بابامردوخ روحانی «شیوا» با همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی کامیاران محفل شعر فصلی با عنوان پایزه شعر را همزمان با ۲۷ آذر جاری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، محفل شعر پاییز با موضوع آزاد و در تالار فرهنگسرای کامیاران به زبان های کوردی و فارسی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این محفل ادبی شعر به همت انجمن ادبی بابامردوخ روحانی «شیوا» و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران همزمان با 27 آذر جاری برگزار می شود.

 

حضور در این محفل ادبی برای شهروندان و علاقمندان به فرهنگ وادبیات آزاد است و تمام حقوق معنوی این محفل ادبی به زلزله زدگان استان کرمانشاه تقدیم می شود.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی