Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@22:46:48 GMT

دستگیری قاتلان مسلح در خاش

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۰۲۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی،گفت: شهریور ماه امسال در پی وقوع قتل مسلحانه یک مرد ۳۵ ساله  در شهرستان خاش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه دریافتند این قتل با مشارکت چند نفر به وسیله اسحله کلاش صورت گرفته و پس از ارتکاب جرم از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در  اطلاعاتی مخفیگاه عاملان این جنایت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی ۴ نفر از آن‌ها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در پایان با اشاره به علت و انگیزه قتل به دلیل اختلافات شخصی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فرار قاتل در «گرمدره»

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله اهل گرمدره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با جرایم جنائی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ حکمت‌اله شجاعی، اظهار داشت: اوایل دی ماه سال گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات گرمدره و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مقتول قصد پیشگیری از دعوای برادرش با قاتل را  داشته که با ایجاد درگیری لظفی و کشیده شدن به دعوا، قاتل با ضربه چاقو این شهروند 37 ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اطلاع قاتل از فوت مقتول و متواری بودنش، افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان کرج را شناسایی و تیمی از ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند.

شجاعی، تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری 5 ماه پس از وقوع جنایت در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با برادر مقتول عنوان کرده، گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • پایان فرار قاتل در «گرمدره»
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها