Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای کاشان، گفت: رویکرد پژوهشی ما، استفاده از ظرفیت های علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی درحوزه صنعت آب و فاضلاب و اتکا به فناوری های نوین و دانش بنیان در این حوزه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای کاشان، صبح امروز درگفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: انجام بیش از 40 پروژه مطالعاتی، تحقیقاتی و دانشگاهی در حوزه آب و فاضلاب و برگزاری همایش ها، جشنواره ها و کارگاههای آموزشی، بخشی از اقدامات پژوهشی شرکت آب و فاضلاب کاشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر قانع، افزود: نگاه کاربردی به تحقیقات دانشگاهی، وجه بارز و متمایز شرکت آبفای کاشان است، از این رو تلاش شده است تا از دستاوردهای اقدامات پژوهشی در ارتقای کیفیت و توسعه خدمات در محورهای مختلف ارائه خدمت رسانی به مردم بهره مند شویم.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت آبفای کاشان، یادآور شد: انتشار بیش از 45 مقاله علمی ، پژوهشی در ISI و مجلات معتبر علمی ملی و بین المللی و همچنین حمایت بیش از 20 پایان نامه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دیگر اقدامات شرکت در حوزه پژوهشی است.

وی، ابراز کرد: از دستاوردهای پژوهشی شرکت آبفای کاشان می توان به تحقیق و پژوهش در حوزه ی استفاده از منابع آب های غیرمتعارف منطقه؛ فناوری های نوین تصفیه آب، فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری و تجهیز منابع اشاره کرد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای کاشان، تصریح کرد: تأسیس مرکز پژوهشی- تحقیقاتی، علمی – کاربردی آب، تغییر اقلیم و خشکسالی در دانشگاه کاشان از دیگر اقدامات حمایتی آبفای کاشان است تا کلیه مطالعات و تحقیقات در حوزه آب و فاضلاب به صورت متمرکز و تخصصی محقق شود.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران بررسی شد.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی