Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با اشاره به اینکه دولت گزارش قابل قبولی از عملکرد خود برای مردم ندارد، گفت: جریان اصلاح طلب قصد دارد سفره خودش را از سفره دولت جدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با طرقبه نیوز؛ ضمن اشاره به موضوع فاصله گرفتن چهره های شاخص از دولت، اظهار کرد: پیش بینی می‌شد که جریان اصلاحات به سرعت مسیر خودش را از مسیر دولت و اعتدالیون جدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در برخی اظهارات سیاسیون و ایدئولوگ های این مجموعه جدایی افراد از دولت احساس می شد، افزود: البته اینکه به این سرعت و از سال اول این امر آغاز شود یه مقدار بعید به نظر می رسید.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم گفت: این روزها به صورت خیلی نرم برخی چهره های غیر سیاسی به این قضیه روی آورده اند و هنوز برخی نمایندگان اصلاح طلب لیست تدبیر و امید اظهاراتی در این خصوص دارند.

 

جریان اصلاح طلب قصد دارد سفره خودش را از سفره دولت جدا کند

 

وی افزود: علت این فاصله گیری این است که جریان اصلاح طلب قصد دارد سفره خودش را از سفره دولت جدا کند.

 

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت در سال پنجم قرار دارد و اصلاح طلبان گزارشی قابل قبول از عملکرد دولت برای مردم ندارد، پیش بینی می کنند، چنانچه این روند ادامه یابد علاوه بر دولت آنان نیز با روی گردانی مردم مواجه می شوند.

 

حجت الاسلام میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: جریان اصلاح طلب به این فکر افتاده خود را از این ورطه و مهلکه دور کند و بگریزد؛ اما این امکان پذیر نیست؛ چراکه دارای مسئولیت های مشترک هستند.

 

وی با اشاره به انتخاب و حمایت از دولت اعتدال در هر دو دوره توسط اصلاحات، افزود: بر این اساس باید مسئولیت پذیر باشند؛ چراکه بسیاری از مدیران از اصلاح طلبان در این دولت وجود دارند.

 

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: جریان اصلاحات نمی تواند خود را از نتایج دولت اعتدالی که سرکار آورده کنار بکشد؛ چراکه مردم به این دولت روی کارآمده و وعده هایی داده شده آن تشکیک کردند و الان باید صادقانه رفتار کنند و مسئولیتشان را بپذیرند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه

به گزارش همشهری آنلاین، مقام‌های ایتالیا اعلام کردند در جریان کاوش‌های پیش از ساخت یک نیروگاه برق در جنوب ایتالیا، یک گورستان پیشارومی به همراه مجموعه‌ قابل توجهی از اشیاء مخصوص خاکسپاری کشف شده است.

«رویترز» در این‌باره نوشت این گورستان در «اموروسی» منطقه‌ای در ۵۰ کیلومتری «ناپل» و در جریان کاوش‌ها قبل از ساخت و ساز کشف شده است.

بهترین شواهد تاریخی سالم این مکان در یک محوطه خاکسپاری در حدود ۱۳ هزار متر مربع کشف شده است که قدمت آن به فاصله بین عصر آهن و قرن ۸ تا ۷ پیش از میلاد می‌رسد و ۸۸ مقبره را شامل می‌شود.

در مقبره متعلق به مردان، بقایای سلاح و در مقبره زنان، زیورآلات برنز همچون دستبند و آویز کشف شده است.

به گفته باستان‌شناسان، در این مقبره‌ها تعداد قابل‌توجهی گلدان با اشکال مختلف قرار داشت که بیشتر روی هم چیده می‌شدند و معمولاً زیر پای متوفی قرار می‌گرفتند.

کد خبر 847555 منبع: ایسنا برچسب‌ها تاریخ - باستان‌ شناسی خبر مهم

دیگر خبرها

  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است